Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

29 minut temu

sprawdzony stomatolog

33 minut temu

sklep detailingowy

57 minut temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 340
Ostrzeżenia: 1/5

KOSMETOLOGIA!

20 paź 2011 - 20:46:09

Jak dla mnie to zawód bez przyszłości... teraz co druga dziewczyna to kosmetyczka ^^
ale wybór zależy do Ciebie :p

KOSMETOLOGIA!

22 paź 2011 - 10:34:34

Ja studiuję na WSIiZ w Rzeszowie kosmetologię ;) Jestem dopiero na 1 roku a już widzę, że będzie bardzo ciężko.. Histologia, anatomia, fizjologia, biofizyka, chemia ogólna, biochemia.. Wykładowcy bardzo wymagający. i mimo, że to prywatna uczelnia bardzo pilnują obecności. Nie ma Cię trzy razy na danych zajęciach i wylatujesz ;) w poprzednim roku podobno dużo osób tak poleciało. i także widzę jak dziewczyny niektóre ode mnie z roku chodzą i widzę, że też albo wylecą za obecności albo za nie dane egzaminy.

Cytat
Black___Orchid
Jak dla mnie to zawód bez przyszłości... teraz co druga dziewczyna to kosmetyczka ^^
ale wybór zależy do Ciebie :p


I tu znów.. ehh... kosmetyczka, a KOSMETOLOG to co innego. ! My w przeciwieństwie do kosmetyczek nie tylko będziemy robiły zabiegi upiększające i pielęgnacyjne, ale będą Nas uczyć robienia kremów i całej reszty ;] stąd duża ilość zajęć związanych z chemią ;] będziemy miały większe możliwości i uprawnienia ;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-10-22 10:37 przez kasienka88888.

KOSMETOLOGIA!

22 paź 2011 - 10:38:43