Obecnie rozmawiamy o:

wyposazenie gastronomi

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Witajciee:)
Moja pytanie jest takie, czy któraś z was pisała może próbny egzamin zawodowy w styczniu 2011 ?? I czy ma arkusze albo chociaż jakies uwagi czego moge się spodziewać poniewaz u nas w szkole ten egzamin próbny odbywa się dopiwro teraz w piątek ;) Proszę o pomoc ;)

niezweryfikowana
Posty: 685
Ostrzeżenia: 2/5

no właśnie Natalka777 czy jakoś tak :)
Czy w tej szkole matematyka jest jakoś specjalnie brana pod uwagę i wgl ? jest dużo materiału?

Matematyki nie ma dużo ja miałam 2 godziny tygodniowo w 1-3 klasy a teraz nam dali ze względu na maturę 3 godziny ;) i materiał jest do ogarnięcie :) . . a interesuje Cię ten kierunek??

ja jestem po technikum hotelarskim.MY mieliśmy próbny egzamin ale nam to szkoła organizowała i była obsługa vip'a.A egzaminy i zadania próbne są na hotelarze.pl

Właśnie nie ma ze stycznia zadań . U nas też właśnie szkoła ogranizuje a nasza pani nie chcąco się wygadała że to będzie ten sam co był w styczniu ;) na dodatek powiedziała ze vipa nie będzie ;p

patrzyłam i fakt nie ma,są z 2008.Wiesz to że powiedziała że vip'a nie będzie to nie znaczy ze go nie będzie...

Nie bedzie na pewno ;) bo mówiła że teraz nie będziemy robić Vipa bo narazie się to nam nie przyda ;P lekko zasugerowała .Znalazłam tylko jedno forum na którym pisze że będzie tylko jedna rodzina z dzieckiem i w języku angielkskim trzeba będzie napisać zaproszenie .Narazie tylko tyle wiem ;)

niezweryfikowana
Posty: 685
Ostrzeżenia: 2/5

tak interesuje mnie ten kierunek.
Jakich przedmiotów jest najwiecej i jakie są najbardziej brane pod uwagę?
Tarja jeżeli skończyłaś technikum same bez studii to łatwo znaleźć pracę w tym zawodzie?