Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 399
Ostrzeżenia: 4/5

Jaka część tego wyposażenia - http://www.fryzomania.pl/category/sprzet-fryzjerski?horizontal Jest potrzebna na otwarcia salony fryzjerskiego działającego na przyzwoitym poziomie? Proszę o konkretne przykłady - czy lepiej od razu inwestować w pełne wyposażenie?

penda moim zdaniem lepiej zainwestować od razu w pełne wyposażenie,żeby na samym początku nie zaliczyć wpadki tylko wykazać się profesjonalizmem. Jak byłam na kursie w szkole Select http://select.edu.pl/kurs-fryzjerski-program
była o tym mowa i też robiłam listę co tu muszę zakupić, ciężko było się zdecydować co jest najważniejsze ... bo po prostu wszystko było mega ważne. Teraz nie żałuję że wydałam na starcie tyle pieniędzy bo mogłam spełnić oczekiwania każdego klienta;)

zweryfikowana
Posty: 202
Ostrzeżenia: 1/5

ja jestem po kursie fryzjerskim, poszlam bez wczesniejszego doswiadczenia wiec uczylam sie od podstaw, na kursie bylam sama, placilam 3 tysiace i niestety nie wiele sie nauczylam wiec nie polecam

niezweryfikowana
Posty: 15
Ostrzeżenia: 1/5

Wszystko zależy od człowieka! Znalazłam sobie taką szkołę po której zdobycie pracy było realne. Sprawdziłam rynek i tylko szkoła Select z Warszawy wydawała mi się rozsądna. Mają duże portfolio na stronie http://select.edu.pl/kadra i ludzi, który pracują dla TV!!

niezweryfikowana
Posty: 287
Ostrzeżenia: 4/5

Jeszcze sklep z wyposażeniem http://www.wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl/ Ogólnie to wiadomo, że koszty początkowe są wysokie, ale jednocześnie trudno oczekiwać, że biznes od razu będzie przynosił zyski. Bo niby jak? Najpierw inwestycja...

niezweryfikowana
Posty: 15
Ostrzeżenia: 1/5