Obecnie rozmawiamy o:

dieta przy cukrzycy

dzisiaj o 19:27

motywacja na diecie

dzisiaj o 18:53

dieta i trening

dzisiaj o 13:41

motywacja na diecie

dzisiaj o 13:10

prawidłowa waga

dzisiaj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 50
Ostrzeżenia: 1/5

POMOCY ! :(( SZKOŁA!

03 sty 2011 - 23:40:57

Mam powazny problem bo moja nauczycielka z matmy wystawia wiekszej połowie klasy 1 i ja nie mam zamiaru czekac az dostane nastepne 1 z matematyki , wiec! :(

mam pytanie , jestem w 1 klasie technikum i wlasnie konczy sie polrocze , czy mozna sie przeniesc po półroczu do zawodówki ?:( prosze o szybkie odpowiedzi to dla mnie bardzo wazne :( .

POMOCY ! :(( SZKOŁA!

03 sty 2011 - 23:43:31

wydaje mi się, że tak :) ale musisz się dowiedziec jak najszybciej.
do liceum na pewni byś mogła się przeniesc :)
to też dużo zależy od szkół, ale często nie robią problemów, jedno półrocze to krótki czas, można spokojnie nadrobic.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-01-03 23:44 przez Anita__91.

niezweryfikowana
Posty: 50
Ostrzeżenia: 1/5

POMOCY ! :(( SZKOŁA!

03 sty 2011 - 23:44:41

jej troche mi juz ulzyło :) uff. tylko bedzie trzeba poszukac miejsc gdzies

POMOCY ! :(( SZKOŁA!

03 sty 2011 - 23:45:42

to raczej zależy od szkoły... u mnie pewnie można by było...

POMOCY ! :(( SZKOŁA!

03 sty 2011 - 23:46:11

wiesz co mam ten sam problem z nauczycielka, ale ja znalazlam korki uwierz jedna godzina (doslownie!) pomogla mi zaliczyc tak, że mialam miec poprawke a wyszlam z 3 na koniec a przy mojej matemtyce to ciezko bo od podstawowki mam problemy ;) teraz w tym roku to samo tez ciagle jedynki i jedynki, nauczycielka nas gnoi i wstaiwa 1. nie zbyt mile. Ale co do Twojego pytania to tak po polroczu mozesz sie przeniesc do zawodowki, tylko zastanow sie czy warto :)

POMOCY ! :(( SZKOŁA!

03 sty 2011 - 23:47:17

jasne, że mozna

niezweryfikowana
Posty: 50
Ostrzeżenia: 1/5

POMOCY ! :(( SZKOŁA!

03 sty 2011 - 23:47:28