Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Studia na kierunku mechatronika

15 wrz 2010 - 08:05:50

Czesc dziewczyny!!

Moj chlopak w tym roku zacznie studiowac mechatronike i szuka roznych informacji o tym jak jest na tych studiach na jego kieunku. Chce mu pomoc i pytam was o to samo. Moze ktoras z was studiuje ten kierunek albo macie takich znajomych? Z gory dzieki za odp :)

Studia na kierunku mechatronika

15 wrz 2010 - 08:11:58

podobno to jeden z najbardziej opłacalnych kierunków. bardzo łatwo po nim znaleźć pracę, a zarobki na początek oscylują wokół 2,5-3 tys złotych

Studia na kierunku mechatronika

15 wrz 2010 - 08:19:30

ja ja ja ;)

Ja studiuję, mechatronika i mechanika to w tym momencie najlepsze kierunki za politechnice.
Jest baaardzo ciężko dużo matematyki, fizyki, dodatkowo mechanika techniczna( samo liczenie) mechanika płynów itp. Sporo osób odpada po 1 semestrze, jeszcze wiecej po 1 roku.

Ale mój rok jest super i strasznie mi się podoba;)

Studia na kierunku mechatronika

15 wrz 2010 - 08:22:49

Może i opłacalne ale bardzo ciężkie. Mój narzeczony studiował ten kierunek ale niestety nie dał sobie rady. Do końca pierwszego semestru nie dochodzi nawet 50 % osób.Dużo osób rezygnuje. Sama osobiście patrzyłam w jego notatki - to było coś okropnie trudnego. Dlatego radzę- jeśli nie jest dobry nawet bardzo dobry z matematyki, rysunku to niech nie zaczyna. Mój narzeczony z liceum był dobry z maty, ale na studiach ta mata- to kolos.....Jeśli masz jeszcze jakieś pytania - chętnie odpowiem.

Studia na kierunku mechatronika

15 wrz 2010 - 08:26:53

Cytat
Martynka20