Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 3 4 5 ... 6 7 8 -->

Cytat
siehankowa
a ja skończyłam resocjalizacje;) a teraz wybieram się na kryminalistykę:))

pedagogika? powiesz o tym coś więcej?:)

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 3.681

Cytat
m1970
Cytat
kfiatuszek90
ja polecam FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ , sama studiuje i wg mnie jest w porządku ;)

Możesz powiedzieć coś więcej o tym kierunku? Jakie są tam przedmioty, czy dużo nauki i czy trudne są te studia?

Studia nie są trudne, ale trzeba się uczyć tak jak na każdym kierunku
Co do przedmiotów, najlepiej poczytać na stronie uczelni na której się chce studiować.
Ja jestem teraz na pierwszym roku, miałam w pierwszym semestrze: podstawy prawa, mikroekonomie, technologie informacyjną (informatyka), matematyke, podstawy organizacji i zarządzania , jezyk obcy, teraz w drugim mam: makroekonomie, finanse, rachunkowość, statystyke, matematyke finansową i język obcy :)

ja jestem studentką II roku administracji- myślałam, ze bedzie trudniej i gorzej



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-05-10 10:32 przez xxerdbeerexx.

studjuje ktoś może na Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie?? na specjalności wychowanie przedszkolne?

Cytat
abotak
Cytat
kayte
mogę ze swojej strony szczerze polecić PRAWO - ciekawy kierunek, przyda się każdemu, w końcu "nieznajomość prawa szkodzi", a i daje szerokie perspektywy ;)

prawo i szerokie perspektywy?!? jak masz znajomości w tej branży, to tak. A jeśli jesteś "nikim", to możesz pomarzyć o pracy po studiach prawniczych.

Same studia tu nic nie dają, później jeszcze aplikację trzeba zrobić, a TUTAJ bez znajomości się nie da. Cóż z tego, że mnóstwo moich znajomych ma egzamin na aplikację zrobiony, jak nikt nie chce zostać ich "opiekunem", bo już synkowi znajomego obiecali?