Obecnie rozmawiamy o:

hurtownia elektryczna

39 minut temu

szkoła nauki jazdy

40 minut temu

Angielski

dzisiaj o 19:33

transport i spedycja

dzisiaj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

PEDAGOGIKA - iść czy nie ?

25 paź 2009 - 08:52:23

Witam wszystkich

Myślę nad zmianą kierunku studiów a konkretniej na zmianę na Pedagogikę . Dokładnie na wczesnoszkolną lub opiekuńczo-wychowawczą. Czy któraś z Was to studiuje? Jeśli tak to doradźcie mi dziewczyny. Czy jest to trudny kierunek ? Którą pedagogikę wybrać ? :)

Z góry dziękuję za pomoc

zweryfikowana
Posty: 1.738
Ostrzeżenia: 2/5

PEDAGOGIKA - iść czy nie ?

25 paź 2009 - 08:56:50

ja studiuję wychowanie przedszkolne, natomiast zajęcia mam wraz z opiekuńczo-wychowawczą. Profil jako taki jest bardzo fajny, natomiast musisz się zastanowić co chcesz robić.. czy uczyć w szkole, czy też spełniać się w inny sposób. Studia nie są najtrudniejsze, jednak do najprostszych nie należą. Trzeba to naprawdę czuć.

PEDAGOGIKA - iść czy nie ?

25 paź 2009 - 09:01:49

Hej:)Ja jestem na 4 roku ped. wczesnoszkolnej...wiesz uwazam, ze powinas pomyslec nad tym co chcesz robic, poniewaz te dwie specjalnosci maja kompletnie inne przedmioty oraz inny zawod na przyszlosc...Wczesnoszkolna to praca w szkole z dziecmi lb w przedszkolu, opiekuncza natomiast to praca na swietlicy, opieka osob niepelnosprawnych, pracaw domu dziecka w osrodkach opiekunczych niezaleznie od wieku...Jak dla mnie to 2 rozne strony...Zastanow sie czy lubisz dzieci, czy masz do nich cierpliwosc, czy lubisz spiewac, malowac, ale milosc do dzieci jest u najwazniejsza...bo do takich maluszkow trzeba miec cieply glos, usmiech, serce; do starszych tez...ale dzieci zauwazaja twoj strach, twoja zlosc...Wybor nalezy do ciebie:)A mozna wiedziec na jakim teraz jestes kierunku?Jesli chodzi o latwosc czy trudosc to wiem juz po rozmowach z wieloma osobami ze zawsze znajdzie si wyladowa ktory "pomoze studentom" miec wakacje z ksiazka:D

zweryfikowana