Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Mocno przetłuszczające się włosy

09 paź 2016 - 17:03:11

Co polecacie na unormowanie wydzielania łoju? Moje włosy przetłuszczają się w kilka godzin, grzywka po jednym dotknięciu wygląda jak niemyta przez 3 dni...
Doradzicie mi jakie szampony do włosów stosować? A może jakieś płukanki?
Nie znam się... POMOCY:o

(zobacz zmiany)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-10-11 18:30 przez adriana218.

Mocno przetłuszczające się włosy

09 paź 2016 - 18:33:24

Chętnie dołączę sie do pytania, bo mam ten sam problem. Stosowalam juz wiele różnych środków,ale żaden nie przyniósł porzadany efekt. Może ktoś podsunie mi jakiś nowy pomysł?:)

Mocno przetłuszczające się włosy

11 paź 2016 - 18:30:25

Halo, halo!
Nikt nas nie poratuje bye ?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-10-11 18:31 przez adriana218.

Mocno przetłuszczające się włosy

11 paź 2016 - 19:16:30

Dziewczyny na przetłuszczające się włosy super są płukanki np z cytryny (pół cytryny na szklankę wody), z octu jabłkowego (ok pół łyżki na szklankę wody - ja robię "na oko" ;), z szałwii też jest super.

A i żeby rozwiać wątpliwości, co do codziennego mycia włosów mega przetłuszczających się...to wręcz należy je myć codziennie (mimo, że są zwolennicy cierpienia i chodzenia z mega tłustymi), a po to żeby łój nie zatykał cebulek, które nie mają jak "oddychać" i włoski mogą wtedy zacząć wypadać.

Dobrze też byłoby pójść z problemem do lekarza (endokrynolog, dermatolog)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-10-11 19:23 przez Agulinka.

Mocno przetłuszczające się włosy

11 paź 2016 - 19:27:07

spróbujcie też przejść na szampony dla dzieci - nie podrażniają tak skóry głowy i uspokaja się ona

Mocno przetłuszczające się włosy

11 paź 2016 - 19:52:10

czasem brak witamin z grupy b i magnezu powoduje własnie przetłuszczanie sie włosów

Mocno przetłuszczające się włosy

12 paź 2016 - 15:28:26