Obecnie rozmawiamy o:

Zabieg na zmarszczki

gorący temat

Odzież dla faceta

przedwczoraj o 14:56

sklep z biżuterią

przedwczoraj o 13:43

pępek nie chce odpaść

przedwczoraj o 10:51

Zoozoola sukienki

przedwczoraj o 9:20

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

26 sie 2016 - 09:01:10

Dziewczyny możecie polecić dobry krem przeciwzmarszczkowy dla 30latki?
Up

(zobacz zmiany)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-08-26 14:11 przez roksi666.

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

10 wrz 2016 - 17:39:38

polecam Ci krem z serii its skin. beautikon na prawdę fajne kosmetyki robi, skóra jest świeża i widać że zmarszczki są mniejsze :)

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

10 wrz 2016 - 18:51:16

Cytat
Besek
polecam Ci krem z serii its skin. beautikon na prawdę fajne kosmetyki robi, skóra jest świeża i widać że zmarszczki są mniejsze :)
A gdzie go można dostać?

niezweryfikowana
Posty: 44
Ostrzeżenia: 5/5

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

12 wrz 2016 - 10:16:34

Ja natomiast polecam serum do twarzy Richevon. Pierwsze serum, które używam a które daje u mnie naprawdę dobre efekty. Dowiedziałam się o nim na forum wizaż jak dziewczyny sobie je chwaliły. Jest w pełni naturalne na bazie ekstraktu z ruszczyka i lawendy

Nie zawiera w składnie
parabenów
silikonów
edta
Nie jest tanie ale wydaje i ma fajna konsystencję.

niezweryfikowana
Posty: 66
Ostrzeżenia: 4/5

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

10 lis 2016 - 17:35:27

Z kremów przeciwzmarszczkowych dobry jest taki z serii Neuro hialuron z bielendy, liftingujący krem. Do tego można stosować serum, wtedy będzie wzmocniony efekt. Ładnie spłycają zmarszczki, wygładzają twarz i zapobiegają powstawaniu nowych widocznych. Sprawdzają się do cery suchej i wrażliwej

niezweryfikowana
Posty: 37
Ostrzeżenia: 2/5

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

14 lis 2016 - 14:49:58

Do Bielendy mam obecnie ambiwalentne uczucia Z jednej strony jest to fajna polska firma i wypuszczają masę fajnych produktów ( na przykład boskie są ich płyny micelarne). Z drugiej strony wiele ich kremów i balsamów do ciała zawiera w sobie oleje mineralne i parafiny, których nie toleruę i zauważyłam,ze przez nie moja cera sie niszczy oraz jest szara. Aktualnie również jak koleżanka powyżej stosuję serum Richevon. No nie powiem, długo zastanawiałam się czy kupić czy nie bo nie jest tanie, jednak teraz nie żałuję. Jak mam porónanie do innych kosmetyków to to serum jest jednym z lepszych.

niezweryfikowana
Posty: 127
Ostrzeżenia: 9/5

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

09 gru 2016 - 12:36:15

No i wydajne. Mam opakowanie richevonu i nie wiem w sumie na ile mi wystarczy. Nie dośćze pojemność jest duża ( 50 ml w stosunku do innych firm, które daja objętosć serum 10 czy 15 ml to naprawdę sporo). Wystarczy kropla na twarz. Porównując wydajność do działania i do ceny to jest to jeden z lepszych kosmetycznych zakupow ostatnich miesięcy ( w moim przypadku).

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

11 lip 2018 - 14:16:00

Dobrze, że trafiłam na te forum, bo dzięki temu odkryłam richevon i moje problemy ze zmarszczkami zniknęły, te naturalny składniki typu lawenda czy ruszczyk idealne dla mojej cery :)

niezweryfikowana
Posty: 5
Ostrzeżenia: 1/5

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

06 sie 2018 - 12:57:33

A może nie krem tylko olejek? :) od tygodnia stosuje olej z pestek malin - jestem zachwycona! poczytajcie sobie o jego właściwościach. Oczywiście mówię o takim naturalnym olejku nie z drogerii zwykłej

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

16 sie 2018 - 08:12:03

Cytat
asiapelasia12
Dobrze, że trafiłam na te forum, bo dzięki temu odkryłam richevon i moje problemy ze zmarszczkami zniknęły, te naturalny składniki typu lawenda czy ruszczyk idealne dla mojej cery :)

Hoho to fajnie, że takie ma działanie. Powiesz mi gdzie go kupie?

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

31 sie 2018 - 20:33:57

Polecam krem marki Ava – krem Opuntica na dzień z opuncją figową i kolagenem. Fajnie działa na skórę, jest gładsza i nawilżona

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

26 paź 2018 - 11:19:07

ja tez uzywam richevon serce kupisz go niestety tylko na internecie:/ ja kupowalam na oficjalniej stronie i polecam bo wysyłka bardzo szybka :) i efekty tez sa super, przynajmniej u mnie po 2 miesiacach stosowania :P

niezweryfikowana
Posty: 57
Ostrzeżenia: 9/5

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

21 lut 2019 - 09:10:09

Ma dobry skład, jednak jeśli zmarszczki wynikają z mimiki to na pewno żaden krem, bez znaczenia na to jaki ma skład nie pomoże.... Sama tak miałam, nie wiem ile wydałam na kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ale bardzo dużo i co? Nie pomogły

Za to pomógł mi <moderacja>botoks na czoło serce
Wiadomo, że jest to spory wydatek, ale nie żaluję bo wygladam o wiele, wiele lepiej niż wcześniej.



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2019-03-07 20:30 przez moderator.

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

02 kwi 2019 - 14:14:48

dziewczyny, ja teraz dzieki wam tez kupilam richevon i jestem zachwycona serce zaden krem mi tak nie pomógł :)))

Dobry krem przeciwzmarszczkowy

02 kwi 2019 - 14:59:09

Dziewczyny.. A może się któraś wypowiedzieć na temat serum wypełniającego Bioliq? Używała któraś? Zakupiłam sobie jakiś tydzień temu, teraz planuje jeszcze jakiś krem dorzucić typowo na zmarszczki

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

BIOTEBAL szampon i odżywka