Obecnie rozmawiamy o:

polecany dentysta

dzisiaj o 19:02

elektryka sklep

dzisiaj o 18:57

wakacje last minute

dzisiaj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

dzisiaj o 18:28

Budowa domu

dzisiaj o 18:17

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

ALERGIA ale na co?

11 gru 2013 - 08:05:16

Witam Dziewczyny!

Wiem, że to trochę pytanie w ciemno i szukanie igły w stogu siana ale może któraś z Was posiada jakaś wiedzę na temat składników kosmetyków, które uczulają.

Jestem alergikiem - od niedawna. Nie mniej odkryłam już, ktory krem mnie uczula, a co za tym idzie - któryś składnik w tym kremie. Nie znam się jednak na tym, dlatego może ktoraś z Was ma doświadczenie i wiedzę i będzie w stanie mi pomóc i odpowiedzieć, który z tych składników może mieć działanie uczulające.

krem to AA Technologia Wieku Cera Wrażliwa krem nawilżająco - ochronny do każdego rodzaju cery


Składniki:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Triisononanoin, Glyceryl Stearate Citrate, Allantoin, Glyceryl Stearate, Palmitic Acid, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Borago Officinalis Seed Oil, Squalane, Hydrogenated Palm Oil, Ceramide NP, Cholesterol, Glyceryl Behenate, Ethylhexylglycerin, Sodium Citrate, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Phenoxyethanol.

Z gór dzięki!

ALERGIA ale na co?

11 gru 2013 - 08:10:17

ja się nie znam za bardzo, ale wg mnie każdy chyba składnik może uczulać?
ja też mam uczulenie na kosmetyki, byłam u alergologa i jestem umówiona na testy kosmetyczne, myślę, że Tobie też się to przyda, dowiesz się jakiego składnika musisz unikać :)

ALERGIA ale na co?

11 gru 2013 - 08:10:52