Obecnie rozmawiamy o:

operacja oczu

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 560
Ostrzeżenia: 2/5

Balsam do ciała

22 maj 2012 - 19:11:35

Gdzie to kupiłaś? Czytałam na jakimś mądrym portalu, że kosmetyki HB są dostępne wyłącznie w salonach.
Masz to z salonu?

niezweryfikowana
Posty: 560
Ostrzeżenia: 2/5

Balsam do ciała

24 maj 2012 - 17:30:50

Dziwne, bo ciężko to nawet przez google znaleźć, ale dzięki.
Czytałam o serii out & about. Wiem, że cała seria zawiera dużą ilość aloesu.
Faktycznie tak wpływa to na nawilżenie?

Balsam do ciała

25 maj 2012 - 15:52:21

Nie znam się na tym ;-) Nawilża super, ale czy to wynika z aloesu, czy innego składnika to już pytaj chemików i ludzi, którzy się na tym znają. Ja jestem złym adresatem ;-)

niezweryfikowana
Posty: 2.584
Ostrzeżenia: 1/5

Balsam do ciała

25 maj 2012 - 15:55:29

Cytat
Trusiek


polecam!!! Mam i jestem bardzo zadowolona, skóra jest miękka nawilżona to nie tak że tylko po wysmarowaniu. Ja głównie nogi smaruje, wieczorem po kąpieli, i rano są takie mięciutkie i nawilżone jak po jakiejś kuracji ;)

i ja rowniez jestem zachwycona nim:)
dobry nawet po opalaniu;)

Balsam do ciała

25 maj 2012 - 15:57:10

Stosowałam chyba wsztstkie dostepne balsamy i nie pomagały na moją suchą skórę az do niedawna kiedy odkryłam masełka do ciała, ja mam z perfecty kokos i czekolada chyba, pachną bosko i genialnie nawilzaja. stosuje na noc a rano mus do ciała bo szybciutko się wchłania. serdecznie polecam.
Do tego zamiast zelu stosuj olejek do kąpieli, po nim skóra jest bardzo ładnie nawilzona ze czasami sie nawet juz masełkiem nie smaruję:0

Balsam do ciała

25 maj 2012 - 15:59:15

kozie mleczko z ziaji albo oliwkowe, a na moją skóre najlepiej działa oliwka babmino ; p

Balsam do ciała

25 maj 2012 - 16:05:54