Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

Bio Oil opinie

1.06 o 21:06

Mary Kay opinie

4.11 o 14:52

Maść na blizny?

22.07 o 12:04

CETAPHIL opinie

7.02 o 14:15

WAX Odżywka opinie

22.08 o 21:51

Aktywne użytkowniczki

Hej dziewczyny, wielu osobom pomagacie swoimi radami, dlatego chciałam też spytać Was o zdanie. Znacie jakieś skuteczne antyperspiranty? Nie wiem co się ze mną dzieje, ale nawet jak jest zimno na dworze to jestem cała spocona pod pachami, robiłam badania hormonów - w normie, stosowałam wiele dezodorantów ale one tylko dają ładny zapach, koleżanka poleciła mi Vichy ale też nic, kupiłam także blokery: etiaxil, perspirex - stosowałam regularnie i nic nie pomagały, w ogóle wydałam full pieniędzy na te specyfiki i nic nie pomaga :( Nie śmiejcie się proszę, bo dolegliwość ta naprawdę wiele mi psuje w życiu, nie dość że plamy pod pachami wyglądają koszmarnie, to nie mogę kupować wielu ciuchów, bo właśnie mam kompleks, że znowu się spocę i będzie lipa :( Dlatego kupuję ubrania we wzory żeby mniej było to widać, ale chciałabym móc czasem założyć jakąś jednobarwną bluzkę... Byłam z tym u lekarza to powiedział mi, że to nerwowa dolegliwość, ale ja jestem często spocona nawet gdy siedzę w miejscu i wszystko jest w porządku... Nie ma na to rady? Pomóżcie. Z góry dziękuję za opinie. Mam nadzieję, że nie zostanę zjechana za taki wątek.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-04-05 15:30 przez k8mc.

zweryfikowana
Posty: 274
Ostrzeżenia: 1/5

adidas i rexona :)

<spam>



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-04-05 17:41 przez moderator.

a moze ivostin? chociaz skoro etiaxil nie pomaga to kurcze nie wiem;/

hmm no nie wiem ... na mnie vichy działa, etiaxil to już w ogóle super.
jeszcze słyszałam o jakimś krysztale, również kupowanym w aptece (super naturalny)

a może to faktycznie przez nerwy ... (melisa, jakieś ziołowe sprawy)

albo jest ci po prostu gorąco. spróbuj pić więcej wody w ciągu dnia i nie noś sztucznych materiałów

Cytat
biedronka1991
a moze ivostin? chociaz skoro etiaxil nie pomaga to kurcze nie wiem;/

o tego akurat nie próbowałam, dzięki. no właśnie kurcze nie wiem już co robić, to naprawdę uciążliwe
Cytat
zzaba
hmm no nie wiem ... na mnie vichy działa, etiaxil to już w ogóle super.
jeszcze słyszałam o jakimś krysztale, również kupowanym w aptece (super naturalny)

a może to faktycznie przez nerwy ... (melisa, jakieś ziołowe sprawy)

albo jest ci po prostu gorąco. spróbuj pić więcej wody w ciągu dnia i nie noś sztucznych materiałów

popytam o ten kryształ, dzięki za radę. niestety ta dolegliwość trzyma mnie również w zimę :/ więc to raczej nie od gorąca... melisę piję także



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-04-05 15:34 przez k8mc.

zweryfikowana
Posty: 866
Ostrzeżenia: 1/5

probowalas blokera ziaji?? cena jest smieszna,na allegro po 6,7 zł na kup teraz,a działa lepiej niz etiaxil,ja zamowilam juz 6 kolezankom,wszystkie robia oczy ze tak dziala,stosuje sie go kilka razy pod rzad,a pozniej tylko 2 razy w tygodniu,ja osobiscie polecam,czasem mo zna tez spotkac go w sklepach zielarskich czy zptekach

zweryfikowana
Posty: 664
Ostrzeżenia: 1/5

Ja słyszałam, że dobre są Etiaxil (tak się chyba piszę) i Antidral, do kupienia w aptece, ale one są drogie ok. 20 zł, ale podobno to samo działanie ma Blocker (chyba tak się pisze) z Ziaji, a on jest za ok 6 zł. Zamierzam go sobie kupić na próbę, ale na razie nie mogę go znaleźć ...

Wiesz, niekoniecznie coś musi być z Tobą nie tak, każdy poci się inaczej, moja stara znajoma np można powiedzieć, że w ogóle, za to dla mnie jest to już problem, bo paszki to sobie załatwię etiaxilem czy czymś podobnym, za to z plecami już gorzej :) są takie tabletki perpsiblok, zapytaj w aptece :) niektóre dziewczyny sobie tutaj chwaliły. Duże znaczenie ma tez dieta, palenie fajek i tak dalej, poczytaj w necie :)

A antidralu próbowałaś?? Co prawda odbarwia ubrania,początkowo może piec pod pachami,ale pózniej przechodzi. W każdym razie ja polecam :)
http://www.apte.pl/imgprod/antidral_50ml_11140345.jpg

Cytat
nikooXX
probowalas blokera ziaji?? cena jest smieszna,na allegro po 6,7 zł na kup teraz,a działa lepiej niz etiaxil,ja zamowilam juz 6 kolezankom,wszystkie robia oczy ze tak dziala,stosuje sie go kilka razy pod rzad,a pozniej tylko 2 razy w tygodniu,ja osobiscie polecam,czasem mo zna tez spotkac go w sklepach zielarskich czy zptekach

Właśnie szukałam go, ale ciężko było znaleźć, poszukam jeszcze w aptekach. Dałaś mi nadzieję, że coś jeszcze może pomóc :)
Cytat
atomowka16
A antidralu próbowałaś?? Co prawda odbarwia ubrania,początkowo może piec pod pachami,ale pózniej przechodzi. W każdym razie ja polecam :)
http://www.apte.pl/imgprod/antidral_50ml_11140345.jpg

a to nie ma takiego samego działania jak Etiaxil? koleżanka polecała mi właśnie Etiaxil, zapłaciłam 50ileś złotych i nic...



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-04-05 15:36 przez k8mc.

Polecam zdecydowanie Ziaja Bloker w drogeri po 7zl w tesco po 5,99zl REWELACJA :) Poczytaj opinie na wizaz.pl

zweryfikowana
Posty: 1.986
Ostrzeżenia: 2/5

<moderacja> spam



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-04-05 17:44 przez moderator.

miałam antidral, etiaxil i nic!
dopiero driclor mi pomógł serce niezastąpiony,

zweryfikowana
Posty: 294
Ostrzeżenia: 1/5

A próbowałaś może tabletek Perspiblock? Są na nadmierne pocenie ;]

Cytat
Izus1234562
Ja słyszałam, że dobre są Etiaxil (tak się chyba piszę) i Antidral, do kupienia w aptece, ale one są drogie ok. 20 zł, ale podobno to samo działanie ma Blocker (chyba tak się pisze) z Ziaji, a on jest za ok 6 zł. Zamierzam go sobie kupić na próbę, ale na razie nie mogę go znaleźć ...

na all jest ich pelno po 5-6zl

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

PACHNĄCE WŁOSY !