Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Potrzebuję Waszej pomocy w wyborze systemu CRM dla małego biznesu. Mamy niewielką firmę zajmującą się sprzedażą i serwisem sprzętu AGD. Chciałbym, żeby CRM był wygodny w użyciu, z intuicyjnym interfejsem i możliwością integracji z pocztą i telefonią. Ważne są funkcje prowadzenia bazy klientów, automatyzacji zadań, raportów sprzedaży i analizy. Idealnie byłoby, gdyby system umożliwiał kontrolowanie pracy pracowników i śledzenie realizacji zadań. Może ktoś już pracuje z podobnymi systemami i może polecić coś odpowiedniego? Będę wdzięczny za wszelkie rady i doświadczenia!

Cześć! Polecam zwrócić uwagę na Bitrix24. To bardzo wygodny i funkcjonalny system CRM, który można dostosować do potrzeb małego biznesu. Ma wszystko, co wymieniłeś: intuicyjny interfejs, integrację z pocztą i telefonią, prowadzenie bazy klientów, automatyzację zadań, raporty sprzedaży i analizę. Ponadto, Bitrix24 pozwala kontrolować pracę pracowników poprzez system zadań i projektów. W naszej firmie wdrożyliśmy Bitrix24 z pomocą ekipy z https://support.pl/ i jesteśmy bardzo zadowoleni. W praktyce okazało się, że to naprawdę wygodne narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi. Teraz możemy łatwo śledzić wszystkie etapy sprzedaży, komunikować się z klientami i uzyskiwać szczegółowe raporty dotyczące pracy każdego pracownika. Gorąco polecam spróbować!

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Odzież robocza oraz ochronna w szwalni