Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 75
Ostrzeżenia: 6/5

Obsługa trudnego klienta

30 lis 2022 - 10:29:21

Jak w temacie. Co jakiś czas mam takich klientów w swojej firmie. Doradzicie jak sobie z nimi poradzić?

niezweryfikowana
Posty: 599
Ostrzeżenia: 9/5

Obsługa trudnego klienta

30 lis 2022 - 12:54:10

Ogólnie nic na siłę!
Lepiej odmówić współpracy, bądź ja zakończyć i stracić jednego klienta, niż narażać się na nieprzyjemne sytuacje w przyszłości i przede wszystkim na negatywną opinię, która się niesie.
No i polecam na pewno szkolenia z zakresu obsługi takich klientów:
https://szkolenia-css.pl/szkolenia-wyjazdowe/
Szkolenia takie oferuje centrum szkoleń specjalistycznych.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Biznesowa sesja zdjęciowa w Krakowie