Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

praca a znajomości

29 mar 2016 - 20:53:51

Kochane czy to tylko ja utknęłam w czarnej dziurze i mam wrażenie że praca to rarytas na który moga sobie pozwolic tylko Ci którzy maja plecy?

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 13.992

praca a znajomości

29 mar 2016 - 20:57:47

Coś w tym jest, zwłaszcza jak idzie o jakieś bardziej intratne posady.

praca a znajomości

29 mar 2016 - 21:14:59

80 % ludzi ma prace "po znajomości", reszta musi liczyć na szczęście, a szkoły, kursy itp to tylko dodatek. Takie moje zdanie.

praca a znajomości

30 mar 2016 - 18:09:04

dokładnie, szukam juz tak długo , jestem po studiach i ciagle sie dokształcam i nic. wydaje mi sie ze wszystko stanęło w miejscu

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 13.992

praca a znajomości

01 kwi 2016 - 20:50:31

Powiem to z wielką przykrością: mam wrażenie, że studia teraz nic nie znaczą, a czasami to są nawet przeszkodą w szukaniu pracy :(

praca a znajomości

01 kwi 2016 - 22:42:16

Zależy o jakiej pracy mówisz...jeśli biura,urzędy-to tak-trzeba mieć OGROMNE PLECY...?? życie...

praca a znajomości

02 kwi 2016 - 08:11:49

Dla mnie to kiepskie tłumaczenia. Znajomości owszem, pomagają (tja, jak prosiłam wujka, który ma spore możliwości, a ja byłam w naprawdę nie ciekawej sytuacji, palcem nie kiwnął), ale i bez nich się da. Chyba nie znam nikogo, kto pracuje poprzez czyjeś plecy.
Poza tym, dostać się, a utrzymać się to dwie inne sprawy.

zweryfikowana
Posty: 346
Ostrzeżenia: 1/5

praca a znajomości

02 kwi 2016 - 09:06:10