Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

40 minut temu

sprawdzony stomatolog

44 minut temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 222
Ostrzeżenia: 9/5

Własna pizzeria

18 mar 2016 - 08:06:00

Hej dziewczyny!
Zwracam się z pytaniem do Pań, które znają się bądź prowadzą własny lokal. Otóż mam możliwość wynajęcie w pełni wyposażonego lokalu pod pizzerię. Mam skonczony staz w zawodzie kucharz, pracowalam w kilku pizzeriach, umiem dobrze gotowac i znam sie na nowosciach. Zastanawiam sie nad wynajeciem tego lokalu i otwarciu pizzerii, jednak nie wiem jakie wiaza sie koszty z otwarciem pizzerii w wynajmowanym lokalu? Wiadomo czynsz, towar na start i jakie jeszcze oplaty? Podpisuje umowe wynajmu i zakladam firme czy odwrotnie? Jestem kompletnie zielona w tych sprawach;/ Prosze o rade

Własna pizzeria

18 mar 2016 - 08:59:59

jeśli wcześniej nie prowadziłaś działalności to proponuję postarać się o dofinansowanie z Urzędu Pracy (18 000). Przyda się na start. Zawsze możesz za to doposażyć lokal, częściowo go zatowarować itp itd. Idealnie na start. Możesz zrobić to w dowolnej kolejności ale sensowniej wynająć lokal a później załozyć działalność żeby nie płacić ZUSu wtedy kiedy firma i tak nie prosperuje.

niezweryfikowana
Posty: 50
Ostrzeżenia: 7/5

Własna pizzeria

18 mar 2016 - 10:45:01

Z tego co wiem to można dostać jeszcze większe dofinansowanie. Może być to nawet do 25 tysięcy ale musisz się zorientować dla jakich grup w danym miesiącu są w urzędzie pracy pieniądze... Poza tym zobacz jak przedstawia się sprawa dotacji z unii europejskiej. Nie jest to takie proste jak up ale możesz otrzymać znacznie wieksze pieniadze co pozwoli Ci na otwarcie pizzerii z prawdziwego zdarzenia.