Obecnie rozmawiamy o:

zakładanie ogrodu

gorący temat

polecany dentysta

dzisiaj o 19:02

elektryka sklep

dzisiaj o 18:57

wakacje last minute

dzisiaj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

dzisiaj o 18:28

Budowa domu

dzisiaj o 18:17

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Kosmetolog CV

23 paź 2013 - 18:48:54

Witam dziewczyny. We wrześniu się obroniłam i jestem licencjonowanym kosmetologiem, od października zaczęłam studia magisterskie również kosmetologię ale już zaocznie. W internecie znalazłam ofertę pracy w moim mieście właśnie na stanowisko kosmetologa. Chciałabym napisać swoje pierwsze CV ale prócz praktyk 2-miesięcznych nie mam żadnego doświadczenia. Co powinnam napisać w tym CV? Czy tylko dane, wykształcenie, doświadczenie czyli te moje praktyki i co więcej? Czy powinnam napisać jakieś umiejętności, czego się nauczyłam, jakiś list motywacyjny? Proszę o pomoc. Pozdrawiam



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-10-23 18:49 przez meg161.

Kosmetolog CV

23 paź 2013 - 18:53:45

nie wiem, zależy, może ktoś inny pomoże ale pamiętaj o klauzuli na końcu CV i listu motywacyjnego :) (często przez jej brak ludzie nie dostają pracy)

Kosmetolog CV

23 paź 2013 - 19:03:37

Ja bym wpisała praktyki, zawsze to jakieś doświadczenie i przewaga nad tymi, którzy go nie mają wcale. Wpisz dodatkowe kursy, jeśli je posiadasz.

Kosmetolog CV

23 paź 2013 - 19:08:33

Jeśli masz małe doświadczenie i nie wiesz, co wpisać w CV, nadrób wszystko listem motywacyjnym, w którym napiszesz więcej o sobie, swoich umiejętnościach i cechach, które posiadasz, a są przydatne na tym stanowisku.

Kosmetolog CV

23 paź 2013 - 19:16:00

wpisz praktyki i napisz 3 punkty co tam robilas ;)

Kosmetolog CV

23 paź 2013 - 19:18:34

a masz jakąś specjalizację? możesz to wpisac w Cv, możesz również wpisać co Cię najbardziej interesuje w kosmetologii i z czego jesteś najlepsza.

Kosmetolog CV

23 paź 2013 - 21:56:19