Obecnie rozmawiamy o:

hurtownia elektryczna

dzisiaj o 22:38

szkoła nauki jazdy

dzisiaj o 22:37

Angielski

dzisiaj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

dzisiaj o 18:57

transport i spedycja

dzisiaj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

czy lubicie swoją pracę?

21 sie 2012 - 14:02:59

Witam!
Dziewczyny lubicie swoją pracę czy nie? Czym się zajmujecie? Z czym musicie się zmierzyć w swojej pracy?
Zapraszam do dyskusji:)

czy lubicie swoją pracę?

21 sie 2012 - 14:10:01

ja jeszcze studiuję, ale mój kierunek jest moim marzeniem od dzieciństwa, więc mam nadzieję, że będę lubić przyszłą pracę :) będę pracowała w laboratorium diagnostycznym, badała tkanki lub geny, w zależności od specjalizacji :)

czy lubicie swoją pracę?

22 sie 2012 - 18:24:02

ja pracuje uniwersalnie. Raz kwiaciarnia a raz sklepik z kwiatami, zniczami itp.
Aktualnie jednak staram sie o kwiaciarnie na stale. I bardzo lubię ta pracę.

czy lubicie swoją pracę?

22 sie 2012 - 18:28:29

heh dobre pytanie :)
ja bardzo lubię swoją pracę bo daje mi dużo satysfakcji choć nie jest łatwo. Nie ma taryfy ulgowej , jest dużo stresu, trzeba ogarniać wiele tematów na raz. Jestem inżynierem budowy ds. wentylacji klimatyzacji wody lodowej i ciepła technologicznego ;) pracuję na budowie, obecnie Hali widowiskowej ;) mam zdjęcie z budowy w szafie 

czy lubicie swoją pracę?

22 sie 2012 - 18:33:54

Cytat
nicolenkaa
ja jeszcze studiuję, ale mój kierunek jest moim marzeniem od dzieciństwa, więc mam nadzieję, że będę lubić przyszłą pracę :) będę pracowała w laboratorium diagnostycznym, badała tkanki lub geny, w zależności od specjalizacji :)

Ja pracuję właśnie w labie diagnostycznym, lubię swoją pracę choć czasem bywa ciężko, jak przychodzi dużo materiału do badania. Poza tym jak ktoś liczy, że to wygląda jak na filmach (typu CSI Kryminalne zagadki Miami) to niech zejdzie na ziemię :P

czy lubicie swoją pracę?

22 sie 2012 - 18:37:50

Pracuję jako rejestratorka medyczna.