Obecnie rozmawiamy o:

przestrzeganie diety

gorący temat

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

motywacja na diecie

wczoraj o 18:53

dieta i trening

wczoraj o 13:41

motywacja na diecie

wczoraj o 13:10

prawidłowa waga

wczoraj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 277
Ostrzeżenia: 2/5

Praca w Warszawie

11 lip 2012 - 08:59:37

Hej dziewczyny jestem z miasteczka 60 km od Warszawy , już od jakiegoś czasu szukam tuu mnie pracy i nic :( z zawodu jestem kosmetyczką , ale szukam obojętnie czego i u mnie w mieście to można tylko załatwić po znajomośći coś. Myśle nad przeprowadzką do Warszawy z narzeczonym . I teraz tu jest pytanie czy szybko można znaleźć prace ?? Jak wygląda rynek w Warszawie ? proszę o pomoc :)) czy ma to jakiś sens :) bo to jednak byłaby duża zmiana w życiu ;) pozdrawiam;*

Praca w Warszawie

11 lip 2012 - 09:04:38

Ja szukałam prawie rok, ale byłam wybradna - chciałam blisko domu, konkretne pieniądze, lekką pracę biurową. W końcu udało się znaleźć dobrą pracę i jestem zadowolona.
Doświadczenie jest bardzo ważne.

Praca w Warszawie

11 lip 2012 - 09:05:58

wejdz na gumtree ;)sporo ofert pracy tam jest i odpowiadaja na cv w wiekszosci. Ja co prawda szukałam w Gastronomii (W Warszawie) ale z 3cv na dwa odpowiedzieli. W moim miescie wyslalam z 50 (na prawde) nikt sie nie odezwal ;D

zweryfikowana
Posty: 277
Ostrzeżenia: 2/5

Praca w Warszawie

11 lip 2012 - 09:06:09

Można by powiedzieć , że ja zaczynam swoją karierę z pracą dopiero ;))

Praca w Warszawie

11 lip 2012 - 09:18:09

Moja siostra mieszka w Warszawie,ja chciałam pojechać na wakacje do niej i szukałam czegoś w gastronomii i na chyba 50 wysłanych CV oddzwonili do mnie z 1 restauracji i zaprosili na rozmowę,ale nie opłacało mi się jechać tylko po to. W końcu znalazłam u siebie w mieście pracę biurową,ale po znajomości. Jednak na pewno wiele więcej jest ofert w Warszawie niż w mniejszym mieście,wiadomo.

Praca w Warszawie