Firany, zasłony, zazdrostki - szycie na wymiar. Tekstylia domowe oraz dekoracje do domu.
wczoraj o 8:46
wczoraj o 8:41
Oryginalne urządzenia w domu :)
wczoraj o 8:37
9.06 o 19:03
9.05 o 10:47
9.05 o 10:46
22.02 o 11:27
6.09 o 13:33
Belissa intense na paznokcie? Opinie!
10.02 o 0:26
24.02 o 23:39
1.06 o 21:06
2.09 o 17:09
DOMOWY BIZNES
DOMOWY BIZNES
Jestem rok po maturze, chciałabym podjąć się jakiejś pracy, pomyślałam, żeby postarać się o środki z dotacji z urzędu pracy bądź ue na otwarcie jakiegoś małego biznesu, lecz koniecznie w domu. Czy może któraś z was próbowała czegoś takiego? Macie może jakieś pomysły na domową firmę? Co mogłoby się opłacać? Jestem laikiem ,jednak mam dużą chęć działania i wiem, że bym sporo wkładała w rozwój firmy. Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi
DOMOWY BIZNES
hmmm gdybym miała jakiś super pomysł to na pewno bym go zrealizowała, ale na razie pustka w głowie
DOMOWY BIZNES
Nie jest to już takie proste,trzeba miec dobry biznes plan i kursy, szkolenia bądz jakąś szkołę w kierunku twojej działalności gospodarczej. Wszystko jest teraz bardzo okrojne i ciężko jest tą dotację dostac.
DOMOWY BIZNES
No właśnie w sumie chciałabym się dowiedzieć czy aż tak trudno dostać tę dotację.. pomysł z e-sklepem jest w miarę dobry? opłacalny?
DOMOWY BIZNES
znajomy troche zainwestował swoich oszczednosci reszte pozyczył od rodziny ,,,i załozył mała firme sprzatanie grobów nagrobków ,,dbanie na cmentarzu,,moze na pierwszy rzut oka dziwne czesem wzbudza smiech ale zarabia sobie spokojnie ma stałe zlecenia dba o groby zajmuje sie tym i dobrze mu idzie pospłacał długi i wyszedł na swoje,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,przepraszm doczytałam ze chcesz tylko w domuSub bbnautFlash_FSCommand(ByVal command, ByVal args)
call bbnautFlash_DoFSCommand(command, args)
end sub
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-29 21:24 przez jonasz71.
DOMOWY BIZNES