Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Praca dodatkowa?

19 gru 2011 - 16:17:03

Hej dziewczyny.
Mam nadzieję, że jakoś mi pomożecie. Otóż aktualnie pracuję jako opiekunka, 10 godzin dziennie, 4 razy w tygodniu. Potrzebuję dodatkowych pieniędzy, żeby móc sobie odłożyć na studia (w tym roku musiałam zrezygnować, więc wracam od przyszłego października). Dzidziuś, którym się zajmuję śpi średnio 3 godziny dziennie (na przykład teraz), a ja wtedy siedzę sobie przy swoim laptopie i zwyczajnie się nudzę, od sprzątania jest inna pani, ja ewentualnie rozwieszę pranie i zmyję naczynia. Dzisiaj mama dzieciaczka poprosiła, żebym odkurzyła dywanik, na którym bawi się mały, to przynajmniej miałam co robić.
Tak czy siak mniejsza o to, po prostu czuję, że te 3 godzinny dziennie, kiedy nie bawię się z nim, bo śpi, mogłabym jakoś spożytkować trochę lepiej i móc zarobić na studia, tylko co? Jakieś przepisywanie tekstów? Wprowadzanie danych? Tylko jak to znaleźć? Na gumtree raczej tego nie widzę.
Poradzicie coś? :)

Praca dodatkowa?

19 gru 2011 - 16:32:31

też bym się chętnie dowiedziała.

Praca dodatkowa?

27 gru 2011 - 13:43:19

Zarabianie pieniędzy nie musi być uciążliwe. Jeśli lubisz siedzieć przy komputerze i buszować w internecie, to możesz powiązać przyjemne z pożytecznym - zacznij zarabiać przez internet.Zarabianie 2 % dziennie

Praca dodatkowa?

31 gru 2011 - 16:04:48

hej!

stronki na ktorej zarabia sie pieniadze nieststy jak do tej pory nie znalazlam wiarygodnej! ale znalazlam jedna wiarygodna i sprawdzona przeze mnie na ktorej zbiera sie punkty i wymienia sie je na co chce np:doladowanie tel, ksiazki, kosmetyki i wiele innych:) linka moge poslac na priv:)

Praca dodatkowa?

31 gru 2011 - 16:08:51

pianie recenzji książek. kiedyś tak dorabiałam - musisz się zgłosić do wydawnictwa, przesyłają ci książkę, czytasz, piszesz recenzję w kilku zdaniach, która się pojawia później np na stronie wydawnictwa lub drukują ją z tyłu książki