Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 1.183
Ostrzeżenia: 1/5

POMOCY PRACA ZA 6zł?

18 lip 2011 - 11:34:47

Ja uważam, że od czegoś trzeba zacząć:)
Najpierw dostaniesz tylko 6 zł na godzinę ale zdobywasz dodatkowo jakieś doświadczenie, które później się przyda w następnej pracy:)
Poza tym na razie póki nie masz innej pracy na oku to bierz tą, zawsze jakiś grosz wpadnie. W między czasie możesz się rozglądać za następną, lepszą pracą:)

POMOCY PRACA ZA 6zł?

18 lip 2011 - 11:34:54

doświadczenie mam, zdobyte przez całe życie, bo jest to dziedzina, w której pracuję od dziecka - ze względu na rodziców. No ale do rzeczy, nie jestem już studentką. Szukam pracy stałej. Ta praca bardzo mi się podoba, ale od paru dni kiedy wiem, że czeka mnie rozmowa z szefową, zastanawiam się co mam jej powiedzieć. Pracuję tam już drugi tydzień, wcześniej nie była ustalona stawka, a teraz o tej stawce dowiedziałam się od innej pracownicy.
Czuję się rozdarta, bo z jednej strony chciałabym zdobyć nowe umiejętności w tej firmie, ale z drugiej strony nie chcę się dać wykorzystywać ;/

POMOCY PRACA ZA 6zł?

18 lip 2011 - 11:35:37

sama pracuje za 6 zł po8/9 hi to u prywaciarza ,co prawda praca jest ok,a szukałam ze dwa bite miechy.. więc na początek wal śmiało..zawsze możesz zrezygnować.a wlaściściwie co to za praca?\

Weź mnie nie rozbawiaj dziecinko(mowa o tej co napisała że po studniach to już nie można pracować za 6 zł)
nie którzy nie mają możliwości iść na studnia bo właśnie nie mają na to kasy.co za logika nie bywałe ;/

POMOCY PRACA ZA 6zł?

18 lip 2011 - 11:36:45

nie idz tam... ;]
ja ulotki rozdaje i wychodze na tym 15 zl / h :-)

POMOCY PRACA ZA 6zł?

18 lip 2011 - 11:38:00

Cytat
eexcited