Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Sa tu kosmetolodzy?

11 mar 2011 - 22:52:57

Cytat
foczka2007
Cytat
nefretete_
Ja studiuję kosmetologię stosowaną, jestem na II roku i osobiście podoba mi się, chociaż wiem, że po tej szkole dużo jeszcze będę musiała kursów porobić :) Na I roku samo zdrowie i wszystko co jego dotyczy, teraz na drugim roku weszło troszkę przedmiotów dotyczących kosmetologii :) Ogólnie polecam :)
Cytat
justys1808
W tym kierunku kokosów nie zarobisz niestety.

Nie wiem czy w ogóle w Polsce kokosy gdziekolwiek zarobisz :) chyba, ze swoją firmę czy cokolwiek założysz, zarobki idą w dół za to wszystko pozostałe idzie w górę :)

do jakiej dokładnie szkoły chodzisz?:)


Wiem, że sporo przede mną, ale chcę się kształcić w tym kierunku :)
i myślę, żeby w przyszłości magistra zrobić w innym kierunku.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-03-11 22:55 przez nefretete_.

Sa tu kosmetolodzy?

11 mar 2011 - 22:55:43

Cytat
milenka1991
Ja jestem na PWSZ w Nysie i jestem BARDZO za doowolona. I to nie prawda ze jest duzo nie potrzebniej teori bo jesli kosmetologi chce np pracowac z dermatologiem to nie moze nie wiedziec jak np. zbudowana jest skora. W Nysie sa tak wyposazone procowanie ze az milo sie pracuje. Wysililam sie i poogladlam zdjecia pracowni innych uczelni i to jest jakis zal jakie sa np. fotele do zabiegow i masa innych rzeczy!
Cytat
emes27
ktoś mi kiedyś powiedział, że po kosmetologii, nakierowując się oczywiście odpowiednio w trakcie dalszej nauki można zostać lekarzem dermatologiem. Nie mogłam w to uwierzyć, bo lekarz to lekarz - warunkiem bycia jakimkolwiek lekarzem jest medycyna. Słyszałyście o czymś takim??

NIE ma takiej mozliwosci nawet gdyby ktos stanal na rzesach.. mozesz tylko wspolpracowac z lekarzem