Obecnie rozmawiamy o:

Wesele organizacja

gorący temat

Meble do sypialni

dzisiaj o 18:50

Monitoring domu

dzisiaj o 18:41

Treningi i dieta keto

dzisiaj o 14:02

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Hej mam do opisania pewnie znaną wam sytuację.Szukam pracy,jestem jeszcze młoda i nie studiuje.Zdałam mature nawet dobrze,ale nie było mnie stać na studia dzienne,bo za co bym żyła?a o zaocznych nie wspomne....Jestem osobą pracowitą i potrafie sie poświęcić pracy.Byłam juz pytać się o prace i wszyscy gadają,że nie mam stażu.Jestem młoda i to im pasuje ale musze mieć staż pracy.Ale jak mam mieć staż jak nigdzie nie mam dla nich doświadczenia.Stażu z urzędu pracy nie dostane bo pracowałam 4 mies na umowe-zlecenie.Pewnie liczą się tylko ZNAJOMOŚCI.

zweryfikowana
Posty: 294
Ostrzeżenia: 1/5

Ja mam podobny problem, też szukam pracy od miesiąca i nic, wszyscy znajomi mówią że nie mogą znaleźć (niby pocieszenie), mialam wczesniej prace - przez znajomośći ale ją straciłam heh teraz sie obijam, szukam gdzie sie da, ale ma oferte jedną do sklepu z bielizną więc moze tam sie uda;)

Nawet Ci co mają doswiadczenie nie moga znaleźć pracy. Ja jestem takim przykładem. Pomimo dwóch lat doswiadczenia byłam bezrobotna przez pół roku i nigdzie nie mogłam znaleźc pracy, aż do wczoraj. I to dokładnie tak jak mówisz - po znajomości. Inaczej kolejne pół roku szukałabym pracy. Każdy tak zaczynał jak Ty.

Suchaj ,troche wiary w siebie,jezeli naprawde chcesz pracowac,to moje zdanie jest takie ze wczesniej czy pozniej znjadziesz prace, i nie jest tak ze licza sie tylko znjomosci,musisz wierzyc w siebie i przede wszytskim szukac i jeszcze raz szukac pracy