Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytat
emilianka1981
Cytat
Krolewna
Jestem w identycznej sytuacji, z tym, że studiuję zaocznie co dwa tygodnie administrację . Zarejestrowałam się na pośredniaku nawet bo na własną rękę to w markecie, a chcę wykonywać coś w kierunku studiów, na początku marze o stażu, ale dowiaduję się i wciąż brak. Nie mam znajomości więc tak siedzę w domu i depresji można się nabawić...Dziewczyny poddajcie pomysły gdzie dowiadywać się o robotę bo mi już ręce opadają...

najlepiej ja tak robiłam!!!! wchodzic na strony konkretnych juz firm (które nas interesują) każda z nich jak jest poważna ma na swojej stronie głownej zakładke "praca u nas" KAŻDA!!!! albo STAŻ U NAS i bezposrednio uderzać do nich:)

Spróbuje! :)

Może trzeba zacząć coś samemu robić? Ja wiem, że na wszystko potrzebne są pieniądze, ale wystarczy jakiś kurs, i wtedy już łatwiej o niebo..

A JA JESCZE STUDIUJE I PRACUJE NA PEŁEN ETAT. CO PRAWDA JUŻ JESTEM NA 5 ROKU ALE POWIEM WAM ŻE STRASZNIE CIĘZKO POGODZIĆ DWIE RZECZY BO STUDIUJĘ DZIENNIE WIEC WCALE NIE BYWAM NA UCZELNI ;/ ALE PRACĘ ZNALAZŁAM SZYBKO. CHOCIAŻ ZACZYNA SIE OD TAKICH STAWEK ŻE TO PO PROSTU SMIESZNE... ALE JA ZACZYNAŁAM KOMBINOWAĆ Z PRACĄ JUŻ W CZASIE STUDIÓW OD 3-GO ROKU, WYJAZDY ZA GRANICĘ JAKIEŚ ZLECENIA W KRAJU ITP -. WYRABIA SIE NA PRAWDE DUZO KONTAKTÓW A POWIEM SZCZERZE ŻE ANI RAZU NIE DOSTAŁAM PRACY PRZEZ ZNAJOMOŚCI ;] SAMA MUSIAŁAM SOBIE RADZIĆ. TRZEBA TYLKO UWIERZYĆ W SIEBIE I TROCHE DAĆ Z SIEBIE BO NA POCZĄTKU NIE JEST ŁATWO.

Cytat
marzenkka1