Obecnie rozmawiamy o:

Reklama - pomóżcie;)

gorący temat

Wesele organizacja

dzisiaj o 1:33

stomatolog

wczoraj o 21:51

Cyfrowe menu

wczoraj o 19:51

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytat
Krolewna
Jestem w identycznej sytuacji, z tym, że studiuję zaocznie co dwa tygodnie administrację . Zarejestrowałam się na pośredniaku nawet bo na własną rękę to w markecie, a chcę wykonywać coś w kierunku studiów, na początku marze o stażu, ale dowiaduję się i wciąż brak. Nie mam znajomości więc tak siedzę w domu i depresji można się nabawić...Dziewczyny poddajcie pomysły gdzie dowiadywać się o robotę bo mi już ręce opadają...

najlepiej ja tak robiłam!!!! wchodzic na strony konkretnych juz firm (które nas interesują) każda z nich jak jest poważna ma na swojej stronie głownej zakładke "praca u nas" KAŻDA!!!! albo STAŻ U NAS i bezposrednio uderzać do nich:)

z tym stażem to niby tak że jak pracowałam na umowe-zlecemnie dłużej niż 3mies to staż mi się nie należy a w ogóle to ile płacą na takim stażu teraz?wie ktoś?

poszukaj po barach restauracjach kanjpkach, nie wiem z jakiego miasta jestes, ja krk i jak byłam na studiach to tu dopiero ciezko o prace bo bardzo duzo studentow ale jakos sie udało najpierw z jakimis perfumami latałam potem pół roku tribca caffe jako barmanka to taka kawiarnia (róznie było )na nastepnym roku w jakiejs chinskiej jako kelnerka, kasa srednia ale napiwki !!!!! extra
a potem pracowaam w philipie morrisie najpierw jakies lekkie prace przepakowywani papierosów na jakas promocje przez rok potem na hali produkcyjnej i na dziale zapewnienia jakosci w laboratorium nigdy nie było tak ze z jednej rezygnowalam i do nastepnej szłam
czasem musiałam sie tyle naszukac porozdawac CV na tylu rozmowach byłam,......
a cv wysyłałam wszdzie gdzie sie dało nie wazne czy miałam doswiadczenie czy nie wysyłałam mimo wszystko