Obecnie rozmawiamy o:

hurtownia elektryczna

dzisiaj o 22:38

szkoła nauki jazdy

dzisiaj o 22:37

Angielski

dzisiaj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

dzisiaj o 18:57

transport i spedycja

dzisiaj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jestem studentką dzienną na kierunku pedagogiki. Pracy szukam juz od jakis 2 miesiecy. Mam wolne weekendy i środy, zajęcia koncze najpozniej o 16;30 ( co zdararza sie tylko raz ) Wiec z czesem nie jest tak zle, na 1/2 etatu spokojnie dałabym radę. Jestem punktualna, odpowiedzialna, pracowałam juz w sklepie jako kasjerka, wykładałam towar, pracowalam tez jako hostessa i zawsze jakos pracodawcy byli ze mnie zadowoleni. TO DLACZEGO teraz nie umiem znalesc sobie głupiej dorywczej pracy ?? nie mówie tu o jakis super ofertach, juz nawet wysyłałam CV na zwywanie naczyn na sprzatanie ..ale nikt sie nie odzywa ..
Czemu tak jest ??

Bo jest tylu nieuczących się bezrobotnych, którzy są bardziej dyspozycyjni, albo studentów którzy praktycznie wcale nie mają zajęć, że pracodawcom nie opłąca się zatrudniać kogoś, kto ma mniej czasu niż pozostali.

może to wydać się dziwne, ale czasem zdarza się tak, że pracodawcy nie odpowiadają na oferty, gdyż potencjalni pracownicy mają zbyt wysokie kwalifikacje na podane stanowisko pracy...

Polska rzeczywistość... szczerze mówiąc nawet niektórzy, kończąc studia pracy znaleść nie potrafią... przykre :|
Mimo wszystko życzę sukcesów i powodzenia w poszukiwaniach! ;)

tak. studiujemy zeby zostac wykształconymi bezrobotnymi ;/

a ja sądzę, że praca jest (bynajmniej w moim mieście...)
tylko niekoniecznie właśnie na takim stanowisku na jakim by się chciało

Cytat
girlin3d
tak. studiujemy zeby zostac wykształconymi bezrobotnymi ;/

No niestety:(
Ja też szukam pracy w warszawie lub okolicach, a najlepiej stażu studiuję zaocznie administrację.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2009-11-01 23:11 przez Krolewna.