Obecnie rozmawiamy o:

złota łazienka

gorący temat

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

27 cze 2016 - 10:19:43

Witajcie!
Niedługo zamierzamy wynająć jakieś małe mieszkanko. Niestety jestem kompletnie zielona w kwestii ogrzewania mieszkań - czy któraś z Was byłaby na tyle uprzejma, by mnie przez to przeprowadzić? :) Jakie wybrać ogrzewanie, by nas rachunki nie zjadły, szczególnie zimą?
Ogrzewanie miejskie, gazowe, miejskie gazowe, centralne ogrzewanie, elektryczne... Spotykam coraz więcej określeń. Czym to wszystko się różni i czego się wystrzegać?Czy jeśli w ogłoszeniu jest napisane, że ogrzewanie jest wliczone w czynsz (czasami jest napisane, że wliczona jest zaliczka na ogrzewanie), to po jakimś okresie czasu przyjdą co do tego wyrównania do zapłaty?

zweryfikowana
Posty: 639
Ostrzeżenia: 1/5

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

07 lip 2016 - 19:21:00

wegiel odpada, eco grozek podobnie, moze poszukaj ofert związanych z ogrzewaniem gazowym?

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

07 lip 2016 - 22:45:08

Najlepiej jak będzie miejskie ogrzewanie, opłaty zimą niewiele wzrosną w porównaniu do lata i problem z głowy;)

zweryfikowana
Posty: 639
Ostrzeżenia: 1/5

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

28 lip 2016 - 16:23:42

i jak, orientowałaś się o ogrzewaniu gazem? Zebrałaś jakies oferty?

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

11 sie 2016 - 15:16:57

W kwestii ogrzewania: Czy ktoś może orientuje się jak wygląda sprawa z piecami w Krakowie? Słyszałam, że miasto dopłaca do wymiany nieekologicznych pieców? Czy to prawda?

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

16 wrz 2016 - 08:34:19

ale piszesz wyrażnie ze wynajmujesz mieszkanie