Obecnie rozmawiamy o:

Zapalenie pęcherza

gorący temat

tabernakula sklep

11 minut temu

zakupy internetowe

36 minut temu

Budowa domu

40 minut temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

27 cze 2016 - 10:19:43

Witajcie!
Niedługo zamierzamy wynająć jakieś małe mieszkanko. Niestety jestem kompletnie zielona w kwestii ogrzewania mieszkań - czy któraś z Was byłaby na tyle uprzejma, by mnie przez to przeprowadzić? :) Jakie wybrać ogrzewanie, by nas rachunki nie zjadły, szczególnie zimą?
Ogrzewanie miejskie, gazowe, miejskie gazowe, centralne ogrzewanie, elektryczne... Spotykam coraz więcej określeń. Czym to wszystko się różni i czego się wystrzegać?Czy jeśli w ogłoszeniu jest napisane, że ogrzewanie jest wliczone w czynsz (czasami jest napisane, że wliczona jest zaliczka na ogrzewanie), to po jakimś okresie czasu przyjdą co do tego wyrównania do zapłaty?

zweryfikowana
Posty: 639
Ostrzeżenia: 1/5

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

07 lip 2016 - 19:21:00

wegiel odpada, eco grozek podobnie, moze poszukaj ofert związanych z ogrzewaniem gazowym?

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

07 lip 2016 - 22:45:08

Najlepiej jak będzie miejskie ogrzewanie, opłaty zimą niewiele wzrosną w porównaniu do lata i problem z głowy;)

zweryfikowana
Posty: 639
Ostrzeżenia: 1/5

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

28 lip 2016 - 16:23:42

i jak, orientowałaś się o ogrzewaniu gazem? Zebrałaś jakies oferty?

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

11 sie 2016 - 15:16:57

W kwestii ogrzewania: Czy ktoś może orientuje się jak wygląda sprawa z piecami w Krakowie? Słyszałam, że miasto dopłaca do wymiany nieekologicznych pieców? Czy to prawda?

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?

16 wrz 2016 - 08:34:19

ale piszesz wyrażnie ze wynajmujesz mieszkanie
najpierw porozmawiaj z właścicielami pomimo ze ty będzies zza to płaćić i tak bez ich zgody nic nie możesz robić bo to nie jest twoja własnośc

Jakie ogrzewanie mieszkania wybrać?