Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Takie niecodzienne pytanie, ale może ktoś z Was wie,ile (i za ile) orientacyjnie prądu może pobierać laptop podłączony do ładowania przez ok.3 h dziennie? Mój chłopak właśnie stwierdził,że to koszt 100zł miesięcznie o.O Ale jakoś mi się nie widzi,żeby tak było,bo u mnie w domu płacimy miesięcznie 150zł za prąd, a codziennie chodzi pralka,zmywarka,ciągle tv mojej mamy i laptop też na pewno więcej niż 3 h. I ciągle świecimy wszędzie światła. I niby sama jedna ładowarka do lapka miałaby pobierać 3/4 z tej kwoty?
Zapraszam do dyskusji :P

100 zł?? Wątpię.Nie jestem elektrykiem, ale obstawiam, że z 40 zl;)

nie wiem ile może pobierac, ale na pewno nie 100 zł miesięcznie :)

o panie ;D u mnie przychodzą rachunki za 2 miesiące i jest to koszty w granicach max 250 zł :) tylko u mnie jest tak, że dostaję 3 papierki tak z góry na pół roku ze średnią kwotą a później się to wyrównuje po spisaniu licznika ;) a sam mój laptop działa średnio od 12 do 3-4 rano ;)

Nie wiem ile, ale na pewno nie taką kwotę. Mam laptopa i stale jest podłączony do prądu, bo bateria już siadła.
Ja płacę za prąd ponad 350zł miesięcznie, ale w tym jest dom oraz przydomowy "zakład pracy" :) i naprawdę duuużo prądu zużywamy.

zweryfikowana
Posty: 408
Ostrzeżenia: 1/5

my płacimy 100 zł za prąd miesięcznie, przy 2 laptopach podłączonych prawie non stop, a do tego mamy bojler na prąd a wodę grzejemy codzie, do tego inne urządzenia wię myslę że laptop 3h/ dziennie to max kilka zł:)

moze 10 zl? xD. Ja co miesiac w bloku place okolo 80 zl za prad a wiadomo laptop prawie non stop wlaczony, tv, lodowka, pralka na okraglo, swiatlo... nierealne ;)

niezweryfikowana
Posty: 4.611
Ostrzeżenia: 1/5

110 zł miesięcznie płacę za prąd w kawalerce, gdzie mam piekarnik, który chodzi codziennie, lodówkę, komp stacjonarny co najmniej 4 godz dziennie i laptop jakieś 12 godzin. A jeszcze suszarka, żelazko, blender i masa innych rzeczy