Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Klimatyzator

08 lip 2013 - 14:52:29

Hej
Zastanawiam się nad kupnem klimatyzatora do mieszkania. Zależy mi na chłodzeniu jednego pokoju, ok. 20m2, w którym praktycznie non stop pracuje komputer, przebywają 2 osoby a okno jest od strony zachodu. Zastanawiałam się nad klimatyzatorem przenośnym, ale wszędzie czytam, że takie coś zadziała tak, jakbym sobie po prostu otworzyła lodówkę i już lepiej kupić kratę piwa :> Takiego z jednostką zewnętrzną zamontować nie mogę, bo to wymaga ingerencji w bryłę budynku.
Macie może klimatyzatory? Co polecacie? Jakie firmy? Może ktoś ma przenośny?

Klimatyzator

08 lip 2013 - 15:04:14

postaw sobie wiatrak, a nie ;>

Nie znam się na tym kompletnie, nikt z rodziny/znajomych też nie kupował

Klimatyzator

08 lip 2013 - 15:05:35

Wiatrak wieje tylko w jedno miejsce, a nadal w całym pomieszczeniu jest okropnie duszno mądralo :P

Klimatyzator

08 lip 2013 - 15:08:36

To sobie kup taki wiatrak, co się kręci :D
Do tego chodzić na golasa i od razu chłodniej.

Klimatyzator

08 lip 2013 - 15:09:27

No mam taki co się kręci, ale to i tak za mało do całego pokoju. Po południu ledwo się da tam wytrzymać.
No na golasa to obowiązkowo :p

Klimatyzator

08 lip 2013 - 16:24:53

Możr uda mi się czegoś dowiedzieć na ten temat to dam znać, póki co jestem zielona :D

Klimatyzator

08 lip 2013 - 16:30:11

Mam klimatyzator z firmy Manta i polecam. Rurę wyprowadzam za okno i pomieszczenie błyskawicznie się chłodzi :)

Klimatyzator

08 lip 2013 - 16:31:44

Wiatrak to tylko rozpyla kurz i też się szybko grzeje ;p

Akurat mam ten plus, że w domku zimno ale jak mieszkałam w akademiku na 2 piętrze to w upalne dni czułam się jak w łaźni tureckiej albo saunie. Rozkładałam wszędzie mokre ręczniki trochę pomagało.

Także współczuję temperatury.

Klimatyzator

08 lip 2013 - 16:33:05

Mój znajomy ma Mantę, ale rzeczywiście chłodzi nieźle.

Tylko ciekawe jak z rachunkiem za prąd potem..