Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

POMOCY!!! storczyki

17 lut 2011 - 09:26:20

Witam,

potrzebuje pilnie pomocy od kogos kto zna sie na storczykach. Otoz dostalam 4 storczyki, dwa z nich pieknie kwitną a z dwoch pozostalych opadaja pąki... nie wiem dlaczego, moze mialy mało sloneczka??? teraz juz wszystkie stoja na parapecie. Ale problem mam szczegolnie z jedym z nich... Wyglada jakby więdnąl, jeden jego listek zrobil sie caly zolty i wiotki... nie wiem co zrobic? szkoda mi zeby calkiem padł, ale tez nie wiem czy mam odciac ten chory listek czy co z nim zrobic... pomozcie!!! jesli bedzie trzeba dodam fotki

POMOCY!!! storczyki

17 lut 2011 - 09:29:47

nie znam się, ale podbijam , bo tez mam storczyka i miał tylko jeden kwiatek ostatnio

POMOCY!!! storczyki

17 lut 2011 - 09:30:39

Tych kwiatów nie trzyma się na parapecie ;p bezpośrednie światło im szkodzi, za to bardzo lubią wilgoć... Nie wiem, co na pąki poradzić- nie miałam takiej sytuacji.
Jakie mają podłoże? Jak podlewasz (w jaki sposób i jak często)? W jakich doniczkach są?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-02-17 09:31 przez rikarika.

POMOCY!!! storczyki

17 lut 2011 - 09:31:12

storczyki po 1 trzyma sie w przezroczytstych doniczkach
prawdopodobnie to jest grzyb wiec bedziesz musia\la isc do sklepu kupic srodek ochrony rosdlin i po sprawie;p

POMOCY!!! storczyki

17 lut 2011 - 09:31:56

No wlasnie podbijajcie chociaz... Wiem, ze jest duzo artykulow na necie o pielegnacji tych pieknych kwiatkow, ale moge tam zadac zadnych pytan... pisze zeby odciac chorego listka, ale nie pisze jak to zrobic ani kiedy... strasznie mi szkoda tego kwiatuszka
Kwiatki sa w przezroczystych doniczkach. Dostałam je 2 tyg temu i podlewalam raz po tygodniu ( kiedy je dostalam mialy wilgotno). Kwiatki podlam, popily wody i reszte wody ktora zostala na podstawce wylalam.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-02-17 09:33 przez styska20m.

POMOCY!!! storczyki