Obecnie rozmawiamy o:

świetna restauracja

gorący temat

Prostowanie włosów

dzisiaj o 7:12

hurtownia elektryczna

wczoraj o 22:38

szkoła nauki jazdy

wczoraj o 22:37

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 710
Ostrzeżenia: 1/5

Cześć,
Chce zrobić małą niespodziankę dla rodziców i kupić im jakąś wycieczkę zorganizowaną. Jestem studentką i chciałabym zmieścić się w budżecie tak do 1 500 zł lub jak coś będzie fajnego to cena może byc wyższa.
Rodzice nigdy w życiu nie byli na wakacjach i chce koniecznie coś im zaplanować by nie mogli wybrzydzać i w rezultacie odmówić,
Ktoś zna tanie biura pozdrózy ??

Szukaj na Grouponie, w tej cenie (ale krótko) Praga, Paryż.

niezweryfikowana
Posty: 710
Ostrzeżenia: 1/5

Wchodzi w grę tez Polska :)

może Mazury? jest tam przepięknie, jest co robić(o ile rodzice lubia np piesze wycieczki),a jak nie to może Bułgaria? tym bardziej nie ma teraz sezonu wiec bilety powinny być tańsze.

Tak jak koleżanka wyżej napisała - na Grouponie są czasami fajne oferty :)

Ja byłam dwa razy. Raz w Szwecji w Karlskronie - całkowity koszt wyjazdu za dwie osoby 1000 zł.

Drugi raz w Paryżu - cena całkowita za dwie osoby 2000 zł ;)

niezweryfikowana
Posty: 710
Ostrzeżenia: 1/5

Dziewczyny chodzi mi o maj/ czerwiec? Dziewczyny a na grouponie mogę z wyprzedzaniem to zamówić. Rodzice może i lubią chodzić po górach ale to taki typ ludzi dziewczyny, że priorytem zawsze były dzieci dom praca nic więcej. wiec mam nadzieje ,że zarazę ich pasją do podróżowania ;)

niezweryfikowana
Posty: 30
Ostrzeżenia: 1/5

Moim zdaniem warto żebyś sprawdziła sobie też oferty z Polski. U nas też możesz dobrze i luksusowo wypocząć za taką kwotę. Na przykład hotel na tej stronie http://www.albatros-jaroslawiec.pl oferuje SPA przez cały rok. Może w tę stronę pójść? I wczasy i odnowa biologiczna?

niezweryfikowana
Posty: 34
Ostrzeżenia: 3/5