Obecnie rozmawiamy o:

Książka

gorący temat

edukacja dzieci

wczoraj o 20:57

Fotowoltaika a Sauna

wczoraj o 18:44

Montaż Klimatyzacji

wczoraj o 15:09

auto skup

wczoraj o 11:00

Gdzie kupić materac ?

wczoraj o 10:58

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jak w temacie. Ile na osobę? Opcja all inclusive, więc jedzenie odchodzi. Ale jakieś wycieczki co najmniej z 3. Plus jakieś małe zakupy i nieprzewidziane wydatki.

Ja będąc z Egipcie najbardziej żałowałam wycieczek - wolałabym siedzieć w hotelu.... :/ ale Turcja to jednak coś innego. Kasy w Egipcie mieliśmy chyba 300 $ ale pewna nie jestem. Wszystkiego nie wydaliśmy, bo nie było możliwości- miasto daleko i tylko raz tam byliśmy. W Turcji pewnie bym wszystko przefućkała... :P

Żałowałaś wycieczek czyli żałowałaś pieniędzy na nie, czy po powrocie żałowałaś, że nie wykupiłaś żadnej?;p ja tam wole coś zobaczyć.

Żałowałam, że pojechałam bo była marna choć niektórym się podobała. Pojechaliśmy na pustynię na quady, potem do Beduinów na wielbłądy i na nurkowanie na rafie.... jedna całodniowa wycieczka, wydaliśmy na nią kupę kasy a dla mnie była naprawdę maaaarnaaaa.... na piramidy nie chcieliśmy już :/ wolałabym siedzieć w hotelu, bo mimo tego, że brzmi fajnie było okropnie :/ już bym nie kupiła bo po 1. mega drogo chyba ok 70$ za osobę więc baaaardzooo zawyżona cena w porównaniu do kosztów jakie poniósł organizator po 2. nic ciekawego nie zobaczyłam
Turcja jednak to coś innego - tam chyba jest więcej ciekawych rzeczy do zwiedzania - nie wiem, nie byłam. Zależy też w jakiej okoolicy hotel - my do Kairu mieliśmy daleeekoooo, dlatego piramidy sobie darowaliśmy. Nie ma sensu tracić dnia w rewelacyjnym hotelu. Poza tym jeżeli chodzi o wydatek na 'pierdoły' to w Egipcie nie było po prostu co kupić - w Turcji wiecej tych bazarków jednak .

Dobre jest powiedzenie, że podróże kształcą, ale ludzi mądrych :) Bo jak czytam, że szkoda marnować dzień w rewelacyjnym hotelu, to mi słabo...

Ja bym pewnie nic nie wydawała, bo za granicą hajs marnuję tylko na alkohol :D Z tym, że ja jestem podróżnikiem, a nie turystą. A na ile jedziesz?

Cytat
Carmesi
Żałowałam, że pojechałam bo była marna choć niektórym się podobała. Pojechaliśmy na pustynię na quady, potem do Beduinów na wielbłądy i na nurkowanie na rafie.... jedna całodniowa wycieczka, wydaliśmy na nią kupę kasy a dla mnie była naprawdę maaaarnaaaa.... na piramidy nie chcieliśmy już :/ wolałabym siedzieć w hotelu, bo mimo tego, że brzmi fajnie było okropnie :/ już bym nie kupiła bo po 1. mega drogo chyba ok 70$ za osobę więc baaaardzooo zawyżona cena w porównaniu do kosztów jakie poniósł organizator po 2. nic ciekawego nie zobaczyłam
Turcja jednak to coś innego - tam chyba jest więcej ciekawych rzeczy do zwiedzania - nie wiem, nie byłam. Zależy też w jakiej okoolicy hotel - my do Kairu mieliśmy daleeekoooo, dlatego piramidy sobie darowaliśmy. Nie ma sensu tracić dnia w rewelacyjnym hotelu. Poza tym jeżeli chodzi o wydatek na 'pierdoły' to w Egipcie nie było po prostu co kupić - w Turcji wiecej tych bazarków jednak .
Ja to najchętniej codziennie bym na jakąś wycieczkę skoczyła. Przed wyjazdem poczytam co warto zobaczyć:)
Cytat
JolajnaLoja
Dobre jest powiedzenie, że podróże kształcą, ale ludzi mądrych :) Bo jak czytam, że szkoda marnować dzień w rewelacyjnym hotelu, to mi słabo...

Ja bym pewnie nic nie wydawała, bo za granicą hajs marnuję tylko na alkohol :D Z tym, że ja jestem podróżnikiem, a nie turystą. A na ile jedziesz?
Jadę na 7 dni:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-07-11 19:46 przez madeline018.

Cytat
JolajnaLoja
Dobre jest powiedzenie, że podróże kształcą, ale ludzi mądrych :) Bo jak czytam, że szkoda marnować dzień w rewelacyjnym hotelu, to mi słabo...

Ja bym pewnie nic nie wydawała, bo za granicą hajs marnuję tylko na alkohol :D Z tym, że ja jestem podróżnikiem, a nie turystą. A na ile jedziesz?

och mądra kobieto... gdybym trafiła na fajną wycieczkę to bym słowa nie powiedziała - po prostu ta na której byłam była do kitu więc żałuję kasy i dnia w hotelu na nią.

W Bułgarii wydałam 50 euro na dwie osoby na 7 dni. Z czego najwięcej zapłaciłam za wycieczkę organizowaną przez biuro podróży (opcja dobrowolna) i nigdy więcej z takiej opcji nie skorzystam. Wycieczka była daremna, jej koszt na pewno nie był tak wyolbrzymiony, a opis był nie wiadomo jakie cudo. Potem już sami sobie organizowaliśmy wycieczki, najczęściej za grosze.

Ja we wrzesniu byłam z chlopakiem w Turcji w Alanya.
Na nas dwoje mieliśmy 300 dolarów i 200 euro (bylismy 7 dni).
Bylismy tylko na jednej wycieczce, bo szkoda nam bylo jechac, gdyz bylo co robic na miescie, w hotelu i na plazy.
Duzo kupilismy i duzo kasy przywieźliśmy, z tego co pamietam to chyba 150 euro i 150 dolarow :)Na miejscu wymienilismy sobie na te ich pieniazki, aby miec wrazie W :)

niezweryfikowana
Posty: 48
Ostrzeżenia: 4/5

Ja byłam w Turcji już 3 razy tak więc mogę Ci polecić abyś zabrała ze sobą ok 250 euro na osobę. Może te 2000 zł to może wydawać się dużo ale ... Warto jest wiedzieć,ze w Turcji jest tyle fajnych sklepów z fajnymi rzeczami (można się mocno targować), że na pewno się obkupisz ;) Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne to polecam wykupować z miejscowymi biurami ponieważ jest o wiele taniej niż gdybyś miała kupować z biurem z Polski.
Zerknij sobie również na poradnik tego jak warto jest się zachowywać, co robić ( tu jest opis ) ponieważ jest to jednak inna kultura i warto jest wiedzieć pewne niuanse.

zweryfikowana
Posty: 319
Ostrzeżenia: 1/5

roznież jestem ciekawa ile trzeba miec minimum na osobe ..

3 wycieczki ? + zakupy? to minimum 1tys w kieszeń ;p

przekalkuluj sobie czy chcesz jechac na wycieczki organizowane. Jesli tak to na jakie i ile one kosztuja(powinnas sie dowiedziec chociazby w biurze podrozy). + do tego ze 100euro przynajmniej na lebka na zakupy

zweryfikowana
Posty: 319
Ostrzeżenia: 1/5

mnie interesuja jedynie same zakupy bez wycieczek ewentualnie wyjscie do jakiegos klubu :)

dzięki;)
A może ktoś poleci, na które wycieczki się zdecydować? Wybrałam kilka, które mnie interesują. Niestety ogranicza mnie czas.
Pamukle, Kas, Łaźnia, Rejs piracki, Jeep safari, Delfinarium, Zielony kanion, Sapadere, myra.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-07-15 17:56 przez madeline018.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Zakopane