Obecnie rozmawiamy o:

dieta przy cukrzycy

dzisiaj o 19:27

motywacja na diecie

dzisiaj o 18:53

dieta i trening

dzisiaj o 13:41

motywacja na diecie

dzisiaj o 13:10

prawidłowa waga

dzisiaj o 12:42

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

mój pierwszy raz

01 cze 2014 - 08:22:40

Witajcie. Proszę nie wyśmiewajcie się i nie krytykujcie. To mój pierwszy raz, jestem zielona w tym temacie, więc pytam.
Jak to jest jak się leci z biurem podróży zagranice? Czy na lotnisku w Polsce czeka jakiś przewodnik grupy wycieczkowej i z nim się leci? Czy trzeba się ogarnąć samemu i trafić do dobrego samolotu?
Jak jest na lotnisku na miejscu? Skąd mam wiedzieć gdzie mam iść, tzn jak trafić do hotelu? Wiem, że biuro gwarantuje transfer do hotelu, ale skąd wiedzieć gdzie wsiąść do jakiego autobusu?
No i sprawa powrotu to samo... W Polsce jeszcze jakoś się odnajdę, jak trzeba to można kogoś zapytać. Natomiast dajmy na to w takim Egipcie to już będę jak zbłąkana owca:( Czy rezydent odwiezie nas na lotnisko, powie gdzie mamy iść? Jak to wszystko wygląda? Czy trzeba bardzo dobrze znać język angielski?

zweryfikowana
Posty: 166
Ostrzeżenia: 1/5

mój pierwszy raz

01 cze 2014 - 08:38:36

W Polsce spotykacie się przed odprawą chyba 2 h (zależy jak biuro podróży kazało), spokojnie możesz iść 'za tłumem', wcale to nie jest takie trudne, w razie czego na lotnisku jest dużo obsługi i zawsze ktoś Ci pomoże. W drodze powrotnej wraz z całą grupą dowożą Cię na lotnisko i znowu możesz iść za tłumem :)

mój pierwszy raz

01 cze 2014 - 08:55:15

Cytat
franka95
W Polsce spotykacie się przed odprawą chyba 2 h (zależy jak biuro podróży kazało), spokojnie możesz iść 'za tłumem', wcale to nie jest takie trudne, w razie czego na lotnisku jest dużo obsługi i zawsze ktoś Ci pomoże. W drodze powrotnej wraz z całą grupą dowożą Cię na lotnisko i znowu możesz iść za tłumem :)
Dziekuję za odpowiedź. :) Troche się obawiałam ale ulżyło mi:)

mój pierwszy raz

01 cze 2014 - 09:00:56