Obecnie rozmawiamy o:

Kolejna oszustka

gorący temat

jakie meble do salonu?

godzinę temu

Miętowa sukienka

wczoraj o 22:57

Drinki sok + wódka

wczoraj o 21:26

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Gdzie nad morze tanio

31 maj 2014 - 19:08:23

Witam szukam juz od dwóch tygodni czegos nad morzem na 7 dni w lipcu -głownie zalezałoby mi na małym spokojnym domku albo agroturystyce ale bez przeludnienia dla siebie i meza i synka 8 lat wyjezdzamy pierwszy raz na urlop -wybieramy morze bo mały ma alergje i astme wiec choc te 7 dni wyrwac sie z dolnego slaska z jednej wypłaty duzo nie odłozymy wiec szukam czegos taniego najlepiej nie wiecej niz 120zł za dobe za nasza trójke czy za domek fajnie jakby było taniej -fajnie jakby w okolicy moznabyło cos pozwiedzac balety nocne lokale nas nie interesuja....no i zeby było blisko do morza mały ma sie nawdychac do bólu moze byliscie w takim miejscu albo znacie pomózcie bo masakra głowa peka albo od szukania albo od cenn...dziekiściana

Gdzie nad morze tanio

31 maj 2014 - 19:13:05

My zawsze jedziemy w ciemno.i zawsze trafialam na super domki i niedrogo.glownie wladyslawowo.wyjezdzamy w nocy aby na rano byc i jedziemy na dworzec.a tam od rana czekaja na turystow.w kolobrzegu to samo.nigdy za kwatera nie dzwonilam.

Gdzie nad morze tanio

31 maj 2014 - 19:34:14

Na jaki dworzec..?i co znaczy czekaja na turystów własciciele kwater czy jak?i ile cie wyniosłytakie kwatery mozesz jakies przykłady opisac

Gdzie nad morze tanio

31 maj 2014 - 19:43:33

Władysławowa na pewno nie polecam. Tylu ludzi nie widziałam jeszcze w żadnym innym mieście nad morzem..

Gdzie nad morze tanio

31 maj 2014 - 19:46:58

Ja wyjezdzam do Karwi ' spokojnie a gdy chce pozwiedzac to ude na busik i place grosze i jade ' mieszkam w pokoju 2 os z chlopakiem i placimy po 35 od osoby . Pokoik maly z lazienka i balkonem ale na wakacje nie jedzie sie po to by siedziec w pokoju . A na plaze mamy 200m :))

Gdzie nad morze tanio

31 maj 2014 - 19:51:59

Jak jest dworzec kolejowy albo autokarowy.pytamysie taksowkarzy.oni wiedza wszystko.w zeszlym roku wladyslawowo.kwatera w domku.dorosly80zl doba dziecko 60zl doba.10 dni.ok 800 metrow do morza.po drodze wesole miasteczko.rynek.caly dzien na dworze.

Gdzie nad morze tanio

31 maj 2014 - 19:52:22

Cytat
Niunia2840
Ja wyjezdzam do Karwi ' spokojnie a gdy chce pozwiedzac to ude na busik i place grosze i jade ' mieszkam w pokoju 2 os z chlopakiem i placimy po 35 od osoby . Pokoik maly z lazienka i balkonem ale na wakacje nie jedzie sie po to by siedziec w pokoju . A na plaze mamy 200m :))

Mogłabyś mi podać namiary na ten nocleg na priv?

Gdzie nad morze tanio

02 cze 2014 - 20:36:16

moge prosic namiar na ten nocleg?

Gdzie nad morze tanio

03 cze 2014 - 10:58:24

A próbowałaś składać zapytanie o nocleg na jakimś portalu turystycznym? Ja np: składam tutaj zapytania jak czegoś szukam:) Myślę, że tak szybko coś znajdziesz, bo możesz zaznaczyć wszelkie kwestie łącznie z ceną i na maila dostaniesz propozycje :)

niezweryfikowana
Posty: 5
Ostrzeżenia: 4/5

Gdzie nad morze tanio

09 cze 2014 - 11:43:57

Jeżeli coś nie drogiego to mogę polecić [moderacja-spam] noclegi od 35 zł/os. w Pobierowie do morza i plaży jakieś 200 metrów. Na każdym piętrze jest ogólnodostępna kuchnia dla gości więc można tanio obiad sobie zrobić.
Albo druga propozycja to [moderacja-spam] agroturystyka w Swornegacie i tutaj noclegi przy dłuższym pobycie od 20 zł/os. My jeździliśmy na wycieczki rowerowe, spacerki,grillowanie i najlepsze , że z mężem i naszą córką łowiliśmy sobie ryby na obiad :). Było cudownie można było sobie uwędzić rybkę. Tak więc myślę, że jest kilka tanich miejsc na spędzenie wakacji z rodziną.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-07-22 14:27 przez moderator.

Gdzie nad morze tanio

09 cze 2014 - 11:55:17

Ja polecę Pustkowo. Mała miejscowość, cisza, na plaży nie ma kolonistów czyli wrzasków i brudów po jedzeniu. Trochę atrakcji dla dzieci, lasem można wybrać się na pieszą wycieczkę do następnej miejscowości. Było idealnie na urlop z dziećmi.

niezweryfikowana
Posty: 126
Ostrzeżenia: 8/5

Gdzie nad morze tanio

15 cze 2014 - 20:06:01

A sprawdzałaś tą oferte http://www.aquariusspa.pl/pl/oferta-specjalna-hotelu-aquarius-spa/wakacje-w-kolobrzegu ? W porównaniu z tym co oferują inne hotele Ci mają naprawdę bogatą ofertę. Ja byłam tam w tamtym roku i powiem wam że nie żałuje. Przynajmniej miło spędziłam wakacje.

Gdzie nad morze tanio

15 cze 2014 - 20:17:06

Proponuję Kołobrzeg..nie centrum a ubocza..Poprosilam taksowkarza o dojazd w okolice ul. Wylotowej, i tam szukalismy w bocznych uliczkach wolnych kwater ;) i znalezlismy - w domu u takiego milego goscia, 30zl/doba.. 300m od morza, lokalizacja rewelka, plaza super :-) Niestety nie mam namiarów. :/

Gdzie nad morze tanio

15 cze 2014 - 20:29:43

Pensjonat Agata Ostrowo tanio pokoik z łazienką wspólna kuchnia do dyspozycji fajny ogródek na grillka byłam w tamtym roku do morza spacerkiem 15 min autem niecałe 5 min miejscowość graniczy z Karwią i Władysławowem ;) od 25 zł/os

Gdzie nad morze tanio

15 cze 2014 - 20:38:21

Cytat
KasiaKE
Jak jest dworzec kolejowy albo autokarowy.pytamysie taksowkarzy.oni wiedza wszystko.w zeszlym roku wladyslawowo.kwatera w domku.dorosly80zl doba dziecko 60zl doba.10 dni.ok 800 metrow do morza.po drodze wesole miasteczko.rynek.caly dzien na dworze.

To dużo przepłaciłaś. Jak byłam z chłopakiem to płaciliśmuy 120 zł za dobę z wyżywieniem, w extra warunkach,a z okna morze widzieliśmy bo było z 200 m.
Lepiej wcześniej sobie zarezerwować, jechać i cieszyć się z wakacji, niż latać pół dnia i szukać odpowiedniego lokum, żeby na spelunę nie trafić jakąś.
Szukaj na stronach, jest wiele takich gdzie wybierasz kryteria. Synek ma 8 lat to i w niektórych miejscach można za grosze poprosić o wstawkę do pokoju.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

mój pierwszy raz