Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 1.573
Ostrzeżenia: 1/5

Podróże

03 maj 2014 - 13:00:48

Hej dziewczyny.
Jestem trochę zielona w tych tematach, także liczę, że Wy coś wiecie.
Słyszałam i to nie raz, że w internecie są jakieś takie strony, gdzie łączą się ludzie, którzy podróżują i chcą to zrobić jak najtaniej i najfajniej. Znajdują się z innymi, którzy oferują im przejazdy, noclegi itp. I wiem, że to była jakaś konkretna strona i nazwa, a nawet kilka. Może wiecie o co mi chodzi? :D

niezweryfikowana
Posty: 114
Ostrzeżenia: 5/5

Podróże

05 maj 2014 - 21:38:26

Niestety nie wiem o co ci chodzi... Nawet nie wiedziałam że takie strony istnieją! Ja do tej pory korzystałam tylko z baz noclegowych takich jak ta <moderacja> Z resztą o nich też dowiedziałam się nie dawno:) Wcześniej szukałam hoteli w Google :P



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-07-22 13:46 przez moderator.

Podróże

05 maj 2014 - 21:45:40

Moja znajoma jeździła po prostu stopem przez Europę. To znaczy w grupie, ze znajomymi ze studiów.

Podróże

05 maj 2014 - 21:48:59

pewnie chodzi Ci o Couchsurfing.

wpisz tą nazwę w net i wyskoczą potrzebne strony ;)




znajomy mojego męża tak podróżuje i jest to naprawdę świetny sposób,
można poznać sporo ciekawych ludzi ;)



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-05-05 21:51 przez Agne.

niezweryfikowana
Posty: 104
Ostrzeżenia: 3/5

Podróże

06 maj 2014 - 19:13:52

Podróż autostopem czy po prostu czyimś samochodem plus wynajem apartamentu wakacyjnego to świetny sposób nie tylko na dobrą zabawę, ale również na tanie wakacje :)

Podróże

06 maj 2014 - 19:19:16

blablacar.pl to stronka na której znajdziesz osoby podróżujące dysponujące wolnymi miejscami w aucie dla osób które również wybierają się w podróż w tą samą stronę.

niezweryfikowana
Posty: 113
Ostrzeżenia: 6/5

Podróże