Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 437
Ostrzeżenia: 1/5

Wyjazd chłopak strażak POMOCY

07 gru 2013 - 15:23:08

Witajcie,

jestem w klasie maturalnej(technik ekonomista), zaczęłam myśleć o przyszłości i chcę wyjechać do Anglii. Wiem, mnóstwo informacji na ten temat znajdę w innych wątkach ale interesuje mnie inna rzecz.

Otóż jestem w dwuletnim związku z chłopakiem z Państwowej Szkoły Aspirantów - jest na pierwszym roku ( są 2). Moje pytanie dotyczy tego czy on po skończeniu szkoły mógłby wyjechać? Oczywiście pracując w zawodzie, bo muszą "odrobić" szkołę przez kilka lat. I jeżeli tak to co byłoby mu potrzebne? Słyszałam o egzaminie z j. angielskiego (zaawansowany) że jest niezbędny do legalnej pracy w UK. Co jeszcze? I czy mamy szansę na zorganizowanie czegoś takiego?

zweryfikowana
Posty: 1.209
Ostrzeżenia: 2/5

Wyjazd chłopak strażak POMOCY

07 gru 2013 - 15:31:29

skąd masz takie informacje o egzaminie?
mam bardzo dużo znajomych, rodziny w UK akurat i nie słyszałam, żeby ktoś zdawał egzamin

zweryfikowana
Posty: 437
Ostrzeżenia: 1/5

Wyjazd chłopak strażak POMOCY

09 gru 2013 - 18:28:23

Na korkach z angielskiego obiło mi się o uszy. Nie wiem czy jest ten egzamin wymagany ale babka mówiła, że po nim można legalnie pracować w UK. A strażak musiałby mieć wszystkie papiery, bo musi odrobić tą szkołę przez 3 lata. Problem jest właśnie w tym że szkołę robi w Polsce i nie wiem jak z wyjazdem po szkole..

Wyjazd chłopak strażak POMOCY

09 gru 2013 - 18:35:40