Obecnie rozmawiamy o:

sklep detailingowy

16 minut temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

godzinę temu

Studia online

godzinę temu

wyposazenie gastronomi

wczoraj o 21:40

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Poszukaj w tym serwisie. Osobiście z tej strony byłam na weekendach w jurze krakowsko-częstochowskiej, w kotlinie kłodzkiej oraz na mazurach. Na weekend wspaniałe są mazury oraz bogata baza ciekawych obiektów które tam powstały, sporo jest też gruponów w tamte okolice.

Witam, jestem studentką Turystyki i Rekreacji.
Piszę pracę magisterską na temat różnic kulturowych w turystyce międzynarodowej.
Będę wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety.

http://www.ankietka.pl/ankieta/142948/znaczenie-roznic-kulturowych-w-turystycemiedzynarodowej.html


Mam ostatni dzień na zebranie badań, więc każda ankieta jest na wagę złota ;)
Z góry dziękuje za pomoc! :)
Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie chwilkę, a bardzo mi pomożecie :)

niezweryfikowana
Posty: 141
Ostrzeżenia: 1/5

My niedawno wróciliśmy z takiego romantycznego weekendu we dwoje .Wprawdzie pogoda była średnia ponieważ nie było ciepło niemniej tyle dobrze, że nie padało. Wybraliśmy Kielce. Postanowiliśmy zobaczyć tę słynną na cały świat jaskinię Raj. I nie zawiedliśmy się, Naprawdę piękne miejsce - jak nie z tej ziemi.
Również trafiliśmy dobrze z noclegiem. Wybraliśmy ten hotel: http://www.accorhotels.com/hotel-directory/pl/europa/polska/kielce/hotel-kielce.htm - jest to obiekt grupy hotelowej Accor. Bardzo dobry standard, wygodne pokoje.

niezweryfikowana
Posty: 41
Ostrzeżenia: 9/5

weekend we dwoje TANIO I FAJNIE GDZIE?

06 paź 2014 - 18:16:19