Firany, zasłony, zazdrostki - szycie na wymiar. Tekstylia domowe oraz dekoracje do domu.
wczoraj o 8:46
wczoraj o 8:41
Oryginalne urządzenia w domu :)
wczoraj o 8:37
9.06 o 19:03
9.05 o 10:47
9.05 o 10:46
Pomocy! Ból zęba - domowe sposoby
16.11 o 13:39
10.01 o 20:13
13.10 o 14:29
NAJLEPSZE HORRORY KTÓRE OGLĄDAŁYŚCIE
22.04 o 22:04
1.06 o 21:06
18.01 o 12:29
komu urwało się kolo podczas jazdy autem?
Nie wiem czy dobrze umieściłam wątek, bo na głupotę ludzką osobnej kategorii nie ma???
Dziewczyny to co mnie dziś spotkało przechodzi granice mojego pojęcia... cała sprawa zaczęła się wczoraj. Otóż kończył się przegląd techniczny auta, więc wczoraj pojechałam na stację diagnostyczną panowie zrobili co trzeba podbili pieczątkę i mówią że auto jest sprawne. Na co ja że żeby jeszcze zajrzeli do zawieszenia z prawej strony bo coś mi stuka. Odp. "Nic nie stuka, proszę śmiało jeździć" Dziewczyny jestem czynnym kierowcą od 12lat, nie jedno przeżyłam i widziałam. I co?? I dziś w tym sprawnym aucie straciłam koło!!! Mój mąż prowadził bo chwilę wcześniej się przesiedliśmy... Huk, pisk opony , smród spalonej gumy i całe zawieszenie z prawej stromy rozsypało się na asfalt. Szczęście nasze że w mieście więc prędkość 50-60km/h była. Strach pomyśleć co by było gdyby to się stało na trasie przy większej prędkości... Normalnie jestem cała obolała ze stresu. Mam ochotę pozwać tych mechaników. Oczywiście jeszcze nie wiem ile zaśpiewa mechanik, bo laweciarz już mnie zczesał 120zł. Smutno mi bo się zawiodłam i nie wiem czy można wierzyć ludziom, od których zależy moje bezpieczeństwo , zdrowie i życie.
o kurcze.. nieciekawie, dobrze że nic się nie stało. Raczej wątpie czy możesz ich oskarżyc, zwalą winę na Was
mojego kumpla kiedyś koło wyprzedziło bo rozsypało mu się łożysko, wbrew pozorom takie rzeczy często się zdarzają szczególnie w starszych modelach
nie wierzę, dzień po przeglądzie?