gorący temat
dzisiaj o 16:37
Torby - gdzie można kupić fajną i niedrogą?
dzisiaj o 13:55
wczoraj o 11:07
wczoraj o 0:05
przedwczoraj o 20:15
28.02 o 21:39
5.03 o 16:37
18.01 o 12:29
15.02 o 15:34
7.05 o 22:15
Gdzie warto jechać nad polskie morze?
Dziewczyny!
Jaką miejscowość polecacie nad polskim morzem?
Byłam już w Mielnie i we Władysławowie. Szukam po necie ale w sumie nie ma dokładnych opisów, wrażeń wczasowiczów?
Gdzie nad polskie morze?)
Polecam Dębki. Mała miejscowość, ale jest fajnie. Jeżdżę już tam od 4 lat. Znajdą się miejsca w kwaterach, pensjonatach jak i hotelach. W pobliżu plaży znajdują się bary i często odbywają fajne koncerty .
nie doradzę bo nigdy nie byłam jeszcze
ale chętnie się również dowiem ;D
Ja byłam w tamtym roku w Chłapowie;P
To jest w między Władysławowem a Jastrzębią Górą.
Miejscowość raczej spokojna, plaża super. Jakies 5 km plażą spacerek do latarni
Czekam na dalsze wypowiedzi
Ja jezdze od 1988 roku do Rowów kolo słupska i ustki. Cudowna miejscowosc, ale raczej nie dla "balangowiczow" i lubiacych "lans". Mozna tam spokojnie pobyc samemu i nie byc odebrana jako szukajaca.... Ale tez mozna sie zabawic . Miejsce bardzo przyjazne ludziom. Jesli jednak odpowiadalo ci Mielno to Rowy odradzam!!!! Rowy to przeciwienstwo Mielna.
ja zawsze do pobierowa- jest spokojnie, w miare tanio, ladnie
a ja polecam Dąbki, jest jeziorko i jest morze, super klimat niedużej miejscowości z dużą ilością atrakcji, ja jeździłam tam na windsurfing ale wspominam świetnie każde wakacje
łeba jesli chcesz poszaleć
Mogę doradzić oprócz Dębek jeszcze Chałupy . Mieszkałam na campingu w przyczepie i było całkiem sympatycznie. To są dwie miejscowości w których najbardziej mi się podobało. A zwiedziłam Hel, Jastrzębią Górę, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Krynicę Morską, Łebę, Ustkę, Kołobrzeg i Świnoujście. Także naprawdę polecam Dębki i Chałupy
.
A ja polecam Niechorze Byłam 2 razy i bardzo mi się podobało