Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Dziewczyny!

Jaką miejscowość polecacie nad polskim morzem?:)

Byłam już w Mielnie i we Władysławowie. Szukam po necie ale w sumie nie ma dokładnych opisów, wrażeń wczasowiczów?

Gdzie nad polskie morze?:))

Polecam Dębki. Mała miejscowość, ale jest fajnie. Jeżdżę już tam od 4 lat. Znajdą się miejsca w kwaterach, pensjonatach jak i hotelach. W pobliżu plaży znajdują się bary i często odbywają fajne koncerty :).

nie doradzę bo nigdy nie byłam jeszcze :( :P ale chętnie się również dowiem ;D

Ja byłam w tamtym roku w Chłapowie;P
To jest w między Władysławowem a Jastrzębią Górą.
Miejscowość raczej spokojna, plaża super. Jakies 5 km plażą spacerek do latarni;)

Czekam na dalsze wypowiedzi :)

Ja jezdze od 1988 roku do Rowów kolo słupska i ustki. Cudowna miejscowosc, ale raczej nie dla "balangowiczow" i lubiacych "lans". Mozna tam spokojnie pobyc samemu i nie byc odebrana jako szukajaca.... Ale tez mozna sie zabawic . Miejsce bardzo przyjazne ludziom. Jesli jednak odpowiadalo ci Mielno to Rowy odradzam!!!! Rowy to przeciwienstwo Mielna.

Mielno stanowczo !

ja zawsze do pobierowa- jest spokojnie, w miare tanio, ladnie

a ja polecam Dąbki, jest jeziorko i jest morze, super klimat niedużej miejscowości z dużą ilością atrakcji, ja jeździłam tam na windsurfing ale wspominam świetnie każde wakacje

łeba :) jesli chcesz poszaleć

Mogę doradzić oprócz Dębek jeszcze Chałupy :). Mieszkałam na campingu w przyczepie i było całkiem sympatycznie. To są dwie miejscowości w których najbardziej mi się podobało. A zwiedziłam Hel, Jastrzębią Górę, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Krynicę Morską, Łebę, Ustkę, Kołobrzeg i Świnoujście. Także naprawdę polecam Dębki i Chałupy :D.

A ja polecam Niechorze :) Byłam 2 razy i bardzo mi się podobało

Jeżeli chcesz zwiedzać to chyba okolice trójmiasta best jeśli chcesz imprezować to polecam Łebę :) impreza na imprezie :)