Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:51:41

cześc ;p bardzo chcialabym pojechac na kolonie gdzies za granice... np Bułgaria. ale jestem kompletnie zielona w tym... nigdy nie bylam na koloniach. Byłyscie? Najlepiej zeby cena tez nie byla kosmiczna :( i troche mnie przeraza perspektywa ze mam jechac sama... ktoś z Was jedzie? Razem raźniej:p aha, jestem niepełnoletnia.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:52:52

kolonie ..eh to były czasy :))

niezweryfikowana
Posty: 966
Ostrzeżenia: 1/5

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:56:33

Ja jeździłam wiele razy na kolonie jeszcze w szkole (piękne czasy)
Ale Bułgarię Ci odradzam. Jedyną jej zaletą jest cena. Woda zimna, syf w hotelach/na ulicach, imprezy totalnie bez szału.
Lepiej dopłacić te 400zł więcej i wybrać sie np do Hiszpanii.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:59:31

Co roku jeżdże na kolonie z agranicę. Nie martw się, bo na pewno wszystkich poznasz i nie bedziesz sama ;) w cenach sie nie orientuje, bo kolonie mam dofinansowane ;)

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:01:28

tez odradzam Bułgarię ale polecam Węgry. Np taki obóz kilka dni w słowacji, potem na kilka dni na Węgry nad Balaton. ja byłam kiedys na takim obozie-polecam bo podróż nie jest długa i męcząca a naprawdę warto.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:02:27

ja tez właśnie chciałam jechać do Bułgarii a nie pojade chyba bo nie ma z kim.. :( A Hiszpanie polecam :))

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:03:37

Ile masz lat że na kolonie a nie obóz?
Dzieciaki na koloniach były na Słowacji, we Włoszech w Rimini, a potem na obozie k. Barcelony.
Obecnie gdy zakład pracy rodziców ma fundusz socjalny, to zagraniczny wypoczynek dzieci jest refundowany tak jak krajowy.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:05:24

W moim przypadku nei ma mozliwosci dofinansowania.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:06:06