Obecnie rozmawiamy o:

Ładna biżuteria

gorący temat

regularne posiłki

14 minut temu

dieta organizacja

28 minut temu

przestrzeganie diety

45 minut temu

zalety diety pudełkowej

godzinę temu

skuteczna dieta

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:51:41

cześc ;p bardzo chcialabym pojechac na kolonie gdzies za granice... np Bułgaria. ale jestem kompletnie zielona w tym... nigdy nie bylam na koloniach. Byłyscie? Najlepiej zeby cena tez nie byla kosmiczna :( i troche mnie przeraza perspektywa ze mam jechac sama... ktoś z Was jedzie? Razem raźniej:p aha, jestem niepełnoletnia.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:52:52

kolonie ..eh to były czasy :))

niezweryfikowana
Posty: 966
Ostrzeżenia: 1/5

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:56:33

Ja jeździłam wiele razy na kolonie jeszcze w szkole (piękne czasy)
Ale Bułgarię Ci odradzam. Jedyną jej zaletą jest cena. Woda zimna, syf w hotelach/na ulicach, imprezy totalnie bez szału.
Lepiej dopłacić te 400zł więcej i wybrać sie np do Hiszpanii.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 15:59:31

Co roku jeżdże na kolonie z agranicę. Nie martw się, bo na pewno wszystkich poznasz i nie bedziesz sama ;) w cenach sie nie orientuje, bo kolonie mam dofinansowane ;)

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:01:28

tez odradzam Bułgarię ale polecam Węgry. Np taki obóz kilka dni w słowacji, potem na kilka dni na Węgry nad Balaton. ja byłam kiedys na takim obozie-polecam bo podróż nie jest długa i męcząca a naprawdę warto.

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:02:27

ja tez właśnie chciałam jechać do Bułgarii a nie pojade chyba bo nie ma z kim.. :( A Hiszpanie polecam :))

Kolonie za granicą

06 kwi 2011 - 16:03:37

Ile masz lat że na kolonie a nie obóz?
Dzieciaki na koloniach były na Słowacji, we Włoszech w Rimini, a potem na obozie k. Barcelony.
Obecnie gdy zakład pracy rodziców ma fundusz socjalny, to zagraniczny wypoczynek dzieci jest refundowany tak jak krajowy.