Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

wyjazd z niepełnosprawnymi

17 cze 2010 - 17:25:57

Zastanawiam się, czy zgodzić się na wyjazd z niepełnosprawnymi do Gdyni, na początku lipca, na 10 dni. Wyjazd organizowany jest przez wolontariat.
Wiem, że na pewno nie byłoby tam tak łatwo.. Czy któraś z Was może wie, na czym taki wyjazd dokładniej miałby polegać?

zweryfikowana
Posty: 175
Ostrzeżenia: 1/5

wyjazd z niepełnosprawnymi

17 cze 2010 - 17:43:13

Jedź! To naprawdę niesamowite przeżycie móc zobaczyć ja Ci ludzie sobie radzą, jak się rozwijają, są pełni zapału. Ja sama pracuję z ludźmi niepełnosprawnymi od 3 lat (mam 16lat). Wyjazd będzie polegał m.in. na bardzo dużej ilości rehabilitacji (np.dogoterapia, hipoterapia), na rozrywce, jakieś wycieczki, wyjazdy. Jedź, naprawdę. Trzymam kciuki za udany wyjazd :)

wyjazd z niepełnosprawnymi

17 cze 2010 - 17:45:42

ja bym pojechała ;)

wyjazd z niepełnosprawnymi

17 cze 2010 - 17:51:42

Musisz liczyć się z tym, że każdy opiekun ma swojego podopiecznego a czasem nawet kilku, w zależności od ich niepełnosprawności, będziesz musiała ich dźwigać, pomagać w różnych najprostszych sytuacjach

zweryfikowana
Posty: 175
Ostrzeżenia: 1/5

wyjazd z niepełnosprawnymi

17 cze 2010 - 17:54:07

Cytat
Ramonna840
Musisz liczyć się z tym, że każdy opiekun ma swojego podopiecznego a czasem nawet kilku, w zależności od ich niepełnosprawności, będziesz musiała ich dźwigać, pomagać w różnych najprostszych sytuacjach

Zazwyczaj jednak, jeśli ktoś ma duży stopień niepełnosprawności to jedzie z nim jeden z rodziców.

wyjazd z niepełnosprawnymi

17 cze 2010 - 17:57:30

Zazwyczaj jednak, jeśli ktoś ma duży stopień niepełnosprawności to jedzie z nim jeden z rodziców.[/quote]

Być może tak, ale ja akurat miałam taką sytuację, że było bardzo dużo osób na wózkach

wyjazd z niepełnosprawnymi