Obecnie rozmawiamy o:

urlop

gorący temat

Nietypowa uroda

dzisiaj o 15:10

Meble

dzisiaj o 13:22

Klimatyzacja w bloku

dzisiaj o 11:13

Jakie ogrzewanie domu

dzisiaj o 10:28

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

poszukuję takiej identycznej kurteczki

poszukuję pilnie takiej sukienki, lub bardzo podobnej



Cytat
kicanka29
A ja poszukuje

Czarnej prostej sukienki :D


zajrzyj do mnie, może któraś będzie odpowiednia

atmosphere
atmosphere
38 (M)
topshop
topshop
Topshop, 28x32
new look
new look
New Look, 38 (M)

Cześć. Poszukuje pilnie legginsów w stylu lat 80 tj. z połyskiem, błyszczące najlepiej w kolorach: fioletowy, niebieski, granatowy, zielony lub złoty. rozmiar 40-42

Hej:) Kupię body. Mogą być klasyczne, jak również z jakąś siateczką, koronką itp:) Rozmiar M,L.

Hej!
Poszukuje szpilek (czy czółenek wybaczcie ale za bardzo nie znam się na butach :/ ) mniej więcej jak na zdjęciu (mogą być z kilkoma paskami) jeśli można to jak najszybciej bo ślub mojej kuzynki coraz bliżej a ja nie mam butów (a potrzebuje trochę czasu na opanowanie sztuki chodzenia w szpilkach :)
Pozdrawiam :)



Szukam zwykłego białego t-shirtu rozmiar L oraz szarej narzutka tez L. Ktoś cos? :)



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-02-03 00:36 przez czokoszok1992.

Cytat
inka303
Witam;).
PILNIE poszukuję spódniczki z Zary aztec z koralikami w rozmiarze S, kolor złoty.
Jeśli któraś z Was ma na sprzedanie lub wie gdzie mogę ją kupić to będę wdzięczna za informacje.
mam podobna tylko inny kolor z cekinami koralikami

Cytat
inka303
Witam;).
PILNIE poszukuję spódniczki z Zary aztec z koralikami w rozmiarze S, kolor złoty.
Jeśli któraś z Was ma na sprzedanie lub wie gdzie mogę ją kupić to będę wdzięczna za informacje.
mam podobna tylko inny kolor z cekinami koralikami



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2016-02-03 08:13 przez filipekkrol.

Desperacko poszukuję oprawek! TOMMY HILFIGER 1123 4T3, nowe bądź uzywane ;) Pozdrawiam!