Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Piosenki sylwester POMOCY

25 gru 2010 - 16:58:24

Być może trochę za późno się za to biorę, ale tak wyszło że jestem odpowiedzialna za muzykę na sylwestrze. Będzie to kompletny mix - od 18 do 50 lat :P No i niestety nie wiem jakie piosenki wybrać- potrzeba mi trochę staroci i nowszych piosenek. Wszystkie jednak dość "skoczne i zabawowe" jak to na sylwestra przystało. Pomóżcie proszę bo na razie mam tylko nieliczna część tego co potrzeba :( Wiem, że można na was liczyć. Podawajcie więc proszę wszystkie piosenki, które wam przyjdą na myśl: i te stare i te nowe BYLE TAKIE DO TAŃCZENIA. Z góry dziękuje :* :).
Tak to jest, że jak potrzeba coś wymyślić na szybko to akurat nic nie przychodzi na myśl, a ja w zwyczaju mam niestety bardziej słuchanie smętków.

Piosenki sylwester POMOCY

25 gru 2010 - 17:00:04

wlsnie sekundę temu dodalam taki sam temat;p

napewno ja mam juz backstreet boys- get down
Spice girls if you wanna be my lover
Duck Sauce- Barbra Streisand:)
oundtrack z desperados- el mariachi;)

Piosenki sylwester POMOCY

25 gru 2010 - 17:04:38

dobrze wiedzieć że nie jestem sama :P No bo niby co to takiego znaleźć piosenki, ale takie żeby się w miarę wszystkim podobało to nie takie łatwe (i w dodatku w takiej ilości). Dziękuje i liczę na więcej.

Piosenki sylwester POMOCY

27 gru 2010 - 17:25:32

Ja też potrzebuję muzyki na Sylwestra, tylko że u mnie sami młodzi będą (20-28lat),ale też ciężko znaleźć..

Piosenki sylwester POMOCY

27 gru 2010 - 17:34:25

Black Eyed Peas - The time (dirty beat)
Rihanna - Only Girl (in the world)
Remady - Give me a sign
Remady - No superstar
Michael Jackson - Bad



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-27 17:45 przez agathka.

Piosenki sylwester POMOCY

27 gru 2010 - 17:43:07

hmm, a może coś typowo do bawieni i śpiewania:D typu "Plastikowa biedronka", Sexi lala, jesteś szalona itd

Piosenki sylwester POMOCY

27 gru 2010 - 17:43:40