Obecnie rozmawiamy o:

złota łazienka

gorący temat

Zapalenie pęcherza

31 minut temu

transportery taśmowe

dzisiaj o 9:45

sprawdzony stomatolog

dzisiaj o 9:41

sklep detailingowy

dzisiaj o 9:17

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Administrator
Posty: 365

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

26 sty 2011 - 12:01:20

Jak zorganizować Swap Party?
Organizacja Swap Party nie jest zadaniem trudnym, wystarczą chęci, trochę fantazji, pomieszczenie do zgromadzenia uczestniczek zabawy oraz naturalnie... ubrania! ;)

Poniżej wskazówki, które pomogą Ci ustrzec się błędów i o wszystkim pamiętać:

  1. Odpowiednio duży lokal – upewnij się, czy wszyscy uczestnicy zabawy oraz ich ubrania pomieszczą się w nim.
  2. Ustal godziny, w których będzie się odbywać Swap Party
    • lepsze będzie popołudnie w tygodniu czy sobotni ranek?
    • lepiej w tygodniu czy w weekend?
  3. Warto dokładnie przemyśleć zasady wymiany:
    • ile ubrań może wnieść pojedynczy uczestnik Swap Party, czy jest ich ograniczona ilość?
    • jakiego typu ciuchy, akcesoria, dodatki, gadżety będą poddane wymianie?
      (wymieniać możecie się właściwie całą garderobą, albo skupić się na sukienkach, butach, czy akcesoriach i dodatkach (torebki, szale, biżuteria).
    • ile warta jest każda sztuka ubrania? Co uczestnik chciałby w zamian otrzymać?
    • czy każda osoba ma swój własny „kącik” w pomieszczeniu, czy wszystkie ubrania są składowane razem?
  4. Możesz postarać się o patronat lokalnych mediów i Szafa.pl (napisz do nas w celu ustalenia jego zasad na patronaty[at]firma.szafa.pl). Zarówno Szafa, jak i inni partnerzy pomogą Ci w promocji i organizacji.
  5. Pomyśl o zaprojektowaniu plakatów i ulotek promujących Swap Party, ustaleniu kolorystyki, czcionki, treści na plakacie. Rozwieś je w okolicy i dołącz do rozsyłanych w Internecie informacji.
  6. Możesz poinformować o organizowanej imprezie na wszelakich forach o modzie lub forach poświęconych Twojej miejscowości.
  7. Możesz założyć spotkania w serwisach społecznościowych, aby na bieżąco śledzić zainteresowanie imprezą, również tam mogą zgłaszać się chętni do wzięcia udziału we Swap Party. Aktualność wydarzeń jest bardzo istotna przy organizacji SP.
  8. Jeśli masz ochotę, możesz zorganizować poczęstunek dla osób biorących udział w imprezie, lub wcześniej ustal z dziewczynami kto co mógłby przynieść, żeby się wzmocnić w czasie szału wymiany ;)
  9. W dniu imprezy rozstaw stoły, zapewnij wieszaki, oznacz miejsce, aby uczestnicy łatwo trafili.
  10. Upewnij się, że zaproszenia dotarły; przypomnij o gościom o terminie imprezy (wyżej wymieniona funkcja portali społeczenościowych).
Pamiętaj, że im więcej zasad ustalisz na początku, tym później będzie mniej zapytań w trakcie zabawy ;)
Tradycyjna forma Swap Party zakłada, że każda rzecz jest podpisana (najlepiej na metce) przez osobę, która ją przyniosła. Następnie ubrania są położone w jednym miejscu. Gdy upatrzymy sobie jakiś przedmiot, który chcielibyśmy mieć, musimy odszukać właściciela i dogadać się z nim w sprawie wymiany.
Każdy może zorganizować Swap Party według własnych zasad. Impreza ta jest z pewnością gwarancją super zabawy oraz szansą na zdobycie wymarzonej sukienki, bluzki, spodni bądź bransoletki.

PS: Po imprezie wyślij nam fotki ;)

PS. Jeśli o czymś zapomniałam lub nie wskazałam w tekście, dopisujcie komentarze z propozycjami :) Pytajcie też na forum, jeśli macie jakieś wątpliwości – bardziej doświadczone Szafowiczki z innych miast chętnie pomogą!

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

07 lut 2011 - 20:49:56

jako jedna ze współorganizatorek bydgoskiej imprezy mogę powiedzieć, że sama organizacja nie jest trudna, trzeba tylko chcieć i poświęcić trochę czasu, najwięcej zależy od uczestniczek, frekwencji, ilości ciuchów i pogody (serio) :) w październiku na Zamieniadzie było ponad 70 osób, w grudniu ponad polowa mniej bo śniegu po pas było.

na początku impreza odbywała się za darmo, teraz wstęp jest płatny - wpływy przeznaczamy na promocję, kupno wieszaków, oświetlenie, czasami na DJ'a - te imprezy mają potencjał. Pierwsze edycje odbywały się co miesiąc w poniedziałek wieczorem - po jakims czasie doszłyśmy do wniosku, ż eten termin nie wszystkim pasuje i teraz Zamieniada odbywa się co dwa miesiące w sobotę, zazwyczaj w Eljazzie ale czasami mamy występy gościnne (WSG, Myślęcinek).

Podczas imprezy warto zbierać adresy mailowe uczestniczek - wówczas łatwo do nich dotrzeć przy kolejnej edycji. Informację o imprezie zamieszczamy na portalach społecznościowych i imprezowych (np. pora.pl), wysyłana jest również do mediów (z publikacjami bywa różnie). Nigdy do końca nie wiemy ile będzie osób bo nie prowadzimy zapisów (z wyjątkiem rezerwacji wieszaków) no ale z tym trzeba sie liczyc, ze to czesto sprawa impulsu: "nie chce mi się" albo "o! świetnie, wybiorę się" z opowieści uczestniczek wiem, że sporo z nich i Zamieniadzie dowiedziało się poczta pantoflowa tuz przed imprezą i zazwyczaj te Panie mają najwięcej ciuchów ze soba więc w sumie nie trzeba się przygotowywać godzinami.

Jeśli impreza jest organizowana w lokalu to warto ustalić zasady: czy np. wstęp jest płatny ale lokal ma w tej opłacie udział albo uprzedzić uczestniczki, że mile widziane korzystanie z baru. To na początku są ustalenia dżentelmeńskie ale prawda jest taka, ze lokalowi musi się to opłacać bo jaki ma mieć interes w tym, że udostępnia powierzchnie?

Przy wyborze miejsca warto pamiętać o parkingu - fajnie jeśli gdzieś w pobliżu jest.
My na Zamieniadę wszystkich wpuszczamy równocześnie to jest działanie celowe - wszyscy mają równe szanse i impreza zaczyna się o konkretnej godzinie - unikamy sytuacji, że ktoś przychodzi jak jest jeszcze pusto i nie widząc ludzi zniechęca się.

Umówcie się ze znajomymi na wymianę ciuchów a potem niech każdy przyprowadzi kolejna osobę i jakoś cie rozkręci.

Polecam bo to fajna zabawa!

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

07 lut 2011 - 22:06:58

dzięki za rady :)

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

22 lip 2011 - 11:56:10

Czesc :)
Mam troche pytan o organizacje SP. CZy spotkania sa platne ? od czego zalezą bilety wstepu ? Jak doklanie w praktyce wyglada wymiana ? jesli ktos przyniesie 6 ciuchow , a ktos inny 15 , to trzeba wyceniac jakos kazda rzecz ? Jakie mozna zrobic dodatkowe atrakcje spotkania ?

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

24 lip 2011 - 23:25:38

No to trzeba gdzieś w okolicy Mikołowa coś takiego zrobic :D

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

10 sie 2011 - 14:04:02

Może w innych miastach to fajowa impreza, która w ŁODZI nie może się jakoś przyjąć! Smutne lecz prawdziwe. Pierwsze taki SWAP zorganizowała "agusiaM213 " za co jej bardzo dziękuję , dziewczyna bardzo się starała wynajęła piękną salę w Łodzi! Sala miała duże lustra zaplecze , gdzie można było przymierzyć sobie ciuszki! Tylko było nas troszkę mało- niestety .Jak było daleko do SWAP-u, każda była chętna kiedy pojechałam troszku się rozczarowałam ,ale i tak miałyśmy fajną zabawę w około 9 osób! Niech żałują te dziewczyny,które na 100% zapewniał iż będą -pisząc prywatne wiadomości do "agusiaM213 "! Ale cóż jesteśmy takim narodem a nie innym bardzo często nieodpowiedzialnym! Zazdroszczę innym miastom iż potrafią się tak porozumieć! Teraz jest ponownie organizowany SWAP, również przez "agusiaM213 " w dniu 11.08.2011 r, zobaczymy czy ponownie mamy do czynienia z małolatami, ltóre piszą tylko aby pisać iż będą dla jaj! Zobaczymy czy będziemy może miło rozczarowane frekwencją uczestniczek i dojrzałością Kobiet z ŁODZI !

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

28 sie 2011 - 11:58:22

Bardzo chciala bym zorganizowac taka impreze w tarnowie lub okoicy czy sa jakies chetne pomocnice :P
Zapraszam

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

02 wrz 2011 - 22:22:45

a moze by cos zorganizowac w warszawie?

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

02 paź 2011 - 22:18:34

Postanowilysmy zorganizowac z dziewczynami SWAP PARTY w naszym salonie - SERDECZNIE ZAPRASZAMY na pyszne ciacho, winko i mozliowosc wymiany ciuchow za darmo lub zakupu fajnej garderoby za grosze..

15.10 (sobota) od 11-16.00 - SZCZEGOLY na naszym like page'u:
http://www.facebook.com/SalonEscape

zweryfikowana
Posty: 24
Ostrzeżenia: 2/5

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

26 gru 2011 - 16:21:23

Może jest ktoś chętny na zorganizowanie Swapu?
ŚLĄSK?

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

15 lut 2012 - 00:42:05

hej,
chciałam prosic o poradę organizatorki SWAP PARTY!Chcę zorganizowac takie spotaknie w Krk, lokal mam, plakaty itp Chodzi jedynie o wieszaki? skąd je wziasc? ewentualnie jakies stojaki na wieszaki? MOżna gdzies takie cos wypożyczyc? kupic za grosze?proszę o szybką odpowiedz:D

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

10 kwi 2013 - 03:10:13

Ja organizuje w warszawie takie wydarzenie o nazwie Ciuchowisko. 6 kwietnia odbyła się jego 4 edycja, przybyło 168 osób. Kolejna odbędzie się 8 czerwca w klubie Balsam więc serdecznie zapraszam:) Nasza stronka http://ciuchowisko.blogspot.com

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

15 sie 2013 - 13:24:22

ORGANIZACJA W RZESZOWIE !! KTO CHETNY? POTRZEBUJE POMOCNICY

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

01 mar 2016 - 19:42:43

Witam sZukam wspolorganizatorek do SPAW PARTY Bielsko biala zapraszam do kontaktu 516333586

Jak zorganizować udane SWAP PARTY?

01 mar 2016 - 20:40:18

Cytat
Amysia1994
Witam sZukam wspolorganizatorek do SPAW PARTY Bielsko biala zapraszam do kontaktu 516333586

A co będziesz spawać? :) Czy do tego nie potrzeba jakichś specjalnych uprawnień? :P

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

BIAŁYSTOK