Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Sposoby na optyczne powiekszenie ust

30 gru 2010 - 20:09:32

Dziewczyny czy znacie sprawdzone sposoby na optyczne powiekszenie ust,tak aby wyglądały w miare możliwości naturalnie :D na codzien nie maluje ust ani pomadkami ani błyszczykami ale jutro chciałabym wyglądać jakoś tak... inaczej:) co prawda nigdy nie zwracałam na to wiekszej uwagi ale jednak dziś stwierdziłam ze mam dosć wąskie usta;/ moze nie jest jakoś tragicznie ale chciałabym aby wyglądały na bardziej pełne takie hmmm zmysłowe:) jakie kolory szminek polecacie? co myślicie o takiej zgaszonej czerwieni bardzo delikatnej? Prosze o wasze opinie i rady:))

Sposoby na optyczne powiekszenie ust

30 gru 2010 - 20:12:19

nie znam się za szczególnie, ale chyba powinnaś obwieść je konturówką jaśniejszą niż kolor błyszczyka, są także błyszczyki powiększające, które mrowią i od nich trochę usta powinny "spuchnąć" :D



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-30 20:14 przez kunszt.

Sposoby na optyczne powiekszenie ust

30 gru 2010 - 20:14:14

hm, ja niestety nie znam sposobów na optyczne powiększenie ust;)
na szczęście mam fajne, duże usta:)

Sposoby na optyczne powiekszenie ust

30 gru 2010 - 20:17:37

Pomaluj całą powierzchnię ust lśniącą pomadką, aby odbijały światło i wydawały się pełniejsze.

Na środku dolnej i górnej wargi umieść odrobinę jasnego, świetlistego... cienia do powiek. Sprawi to, że będą wydawały się bardziej wypukłe.


Teraz pomaluj całe usta jasnym, naturalnym błyszczykiem.


I wielki finał: podkreśl łuk Kupidyna (znajdujący się nad górną wargą) różowym cieniem do powiek, tuż nad linią czerwieni.

Sposoby na optyczne powiekszenie ust

30 gru 2010 - 20:19:35

łał chyba sama sprobuje ;D

Sposoby na optyczne powiekszenie ust

30 gru 2010 - 20:23:59

Czerwona pomadka raczej odpada.
Jasne,perlowe kolory optycznie powiekszaja usta.