Obecnie rozmawiamy o:

Kurtka Moncler

49 minut temu

upadłość konsumencka

49 minut temu

zawór kulowy

52 minut temu

szukam węzy przemysłowych

dzisiaj o 12:24

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Usuwania złosliwych komentarzy

08 maj 2016 - 19:43:02

Oczywiscie jestem ZA.

Mnie też wystawiono złośliwy komentarz.

Użytkowniczka zakupiła u mnie botki, najpierw botki do mnie przyszły, a dopiero je wysłałam.
Botki są jak najbardziej zgodne z faktycznym zdjęciem, które są u mnie na stronie. Ta pani uczepiła się ,że nie są to te same botki, i żąda zwrotu pieniędzy. Zwrotów nie ma, jest to zaznaczone u mnie w opisie.
Towar, który mam wystawiony jest wysyłany z zagranicy.Użytkowniczka mnie oskarża,że poda sprawę do Urzędu Skarbowego, i do Praw konsumenta.


więc postanowiłam napisać do administracji.

Usuwania złosliwych komentarzy

09 maj 2016 - 21:57:40

Tak,botki są zgodne,ale ze zdjęciem które pani dołożyła jak do pani zadzwoniłam po ich otrzymaniu od pani!!!!wcześniej było tylko zeskanowane z jakiegoś katalogu i mam to udokumentowane.,,Ekskluzywne botki,,w rzeczywistości to śmierdzący ,chiński wyrób za 180 zł.Drogie panie,same zobaczcie i oceńcie.Trzeba było napisać,że sprzedaje pani chińskie podróby.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 9.131

Usuwania złosliwych komentarzy

10 cze 2016 - 11:23:03

jeżeli jest jakiś problem z transakcją proszę zgłosić do centrum sporów

http://szafa.pl/centrum.html

usuwanie komentarzy transakcyjnych przez użytkowniczki jest raczej niemozliwe ponieważ wtedy każda nieuczciwa osoba mogłaby usunąć swoje negatywne komentarze:)
jeżeli komentarz jest wystawiony omyłkowo lub niesłusznie, można zgłosić administracji. Wtedy może zostać usunięty.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

szafa na iphonie